نماينده مردم خوي در مجلس:

باید جلوی استفاده از امکانات دولتی در انتخابات گرفته شود

باید جلوی استفاده از امکانات دولتی در انتخابات گرفته شود

گروه خبر:نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: باید با اعمال نظارت بیشتر بر زیرمجموعه های قوه مجریه اجازه استفاده از امکانات دولتی در انتخابات پیش رو داده نشود.
سیدمحمدتقی کبیری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به هیأت دولت و رئیس جمهور گفت: باید با اعمال نظارت بیشتر بر زیرمجموعه های قوه مجریه اجازه استفاده از امکانات دولتی در انتخابات پیش رو داده نشود.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:به بانک مرکزی تذکر می دهم که به مسائل مردم درخصوص موسسات مالی و اعتباری رسیدگی کند و اعمال نظارت موثر شود.
وی افزود:همچنین به قوه قضائیه تذکر می دهم که توسعه مرکز نگهداری معتادان خوی متوقف شود و پیشنهاد می دهم بقیه معتادان در شهرستان های دیگر اسکان داده شوند.همچنین به وزارت بهداشت تذکر می دهم به کمبود امکانات درمانی و بیمارستانی چایپاره و خوی رسیدگی کند.
کبیری در تذکری به وزارت ورزش و جوانان گفت:پروژه های ورزشی خوی و چایپاره باید تکمیل شود همچنین وزارت آموزش و پرورش به موضوع عدم پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی و معیشت فرهنگیان توجه کند و همچنین به بحث تعیین تکلیف استخدام حق التدریسی ها،آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی و سربازمعلم ها رسیدگی کند.
وی افزود:به وزارتخانه های راه و شهرسازی و بهداشت تذکر می دهم تا بدهی خود به پیمانکاران بیمارستان های خوی و چایپاره را بدهد و همچنین وزارت راه و شهرسازی به رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در منطقه توجه کند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از خانه ملت، عضوکمیسیون اقتصادی مجلس افزود: وزارت ارتباطات و همچنین وزارت اطلاعات بر فضای مجازی نظارت داشته باشند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 3