امام جمعه قوشچي با اشاره به حذف نام قوشچي از نقشه شهرهاي اطراف درياچه اروميه :

باید برخورد قضائی و قانونی مقتضی با مسببان این موضوع انجام شود

باید برخورد قضائی و قانونی مقتضی با مسببان این موضوع انجام شود

گروه خبر: امام جمعه قوشچی گفت: حذف نام قوشچی از نقشه شهرهای اطراف دریاچه ارومیه توجیه‌پذیر نیست و باید با مسببان این موضوع برخورد قانونی و قضائی شود.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت‌الاسلام حیدر عباسی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه قوشچی با اشاره به ویژگی‌های نبی‌مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم حضرت محمد(ص) را به عنوان اسوه حسنه معرفی کرده و الگوگیری از زندگانی ایشان سبب خوشبختی در زندگی دنیوی و اخروی می‌شود.
وی افزود: پیامبر(ص) هیچ‌زمانی در برابر ظلم و ستم سکوت نمی‌کرد بنابراین مسلمانان نیز نباید در برابر ظلم و ستم بی‌تفاوت باشند به ویژه ظلم و ستمی که هم‌اکنون توسط آل‌سعود بر علیه مسلمانان بی‌گناه یمنی انجام می‌شود.امام جمعه قوشچی گفت: رسول خدا(ص) دارای صبر و تحمل و گذشت بسیاری بوده و در برابر مشکلات صبر و استقامت داشت و علاوه بر آن نسبت به خانواده خویش با مهربانی و محبت برخورد می‌کرد که باید همه این ویژگی‌ها الگوی بشریت باشند.
وی در ادامه با اشاره به سالگرد درگذشت کاظم‌خان قوشچی تصریح کرد: وی قهرمان استکبارستیزی و اسطوره‌ستیزی بود و باید نام این قهرمان زنده نگه داشته شود چون در مقابل انگلیس که کل کشور را تحت تسلط خود قرار داده بود ایستادگی کرد.
عباسی به مسئله حذف نام قوشچی از نقشه شهرهای نزدیک دریاچه ارومیه اشاره کرد و افزود: باید برای این اشتباه پاسخ قانع‌کننده‌ای داده شود چون این موضوع توجیه‌پذیر نیست که نام مرکز بخش انزل از کتاب دریاچه حذف شود و اگر این مسئله به صورت مغرضانه بوده باید برخورد قضائی و قانونی با مسبب این موضوع انجام شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


8 − هفت =