رئیس اتاق بازرگانی ارومیه:

بانک‌ها‌ نهایت همکاری را با ‌‌واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی دارند

بانک‌ها‌ نهایت همکاری را با ‌‌واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی دارند

آرازآذربایجان-رئیس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: بانک‌ها‌ نهایت همکاری را با ‌‌واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی دارند.
حسن انتظار در جلسه همایش مباحث ارزی و اعتباری اتاق بازرگانی ارومیه که در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: حفظ امنیت و گشایش روابط دیپلماتیک با دنیا در اولویت برنامه‌های دولت یازدهم بود اما اکنون به اذعان دوستان دولتی توجه دولت دوازدهم معطوف به گشایش‌های اقتصادی است.
وی گفت: معاون اقتصادی دولت نظر خاصی به اتاق‌های بازرگانی کشور دارد و طی جلسه‌ای که با روسای اتاق برگزار شد تمایل رئیس‌جمهور به دریافت پیشنهاد از سوی روسای اتاق و فعالان اقتصادی را به اعضای اتاق‌های بازرگانی کل کشور ابلاغ کرد.
انتظار افزود: همچنین در همان جلسه مطرح شد که در صورت لزوم جلساتی بین روسای اتاق‌ها و اعضای هیئت دولت برگزار شود تا به‌این‌ترتیب بتوان گام‌های مؤثرتری در جهت رفع مشکلات موجود برداشت.
وی با بیان اینکه جلسات متعددی را با استاندار آذربایجان غربی پیرامون مشکلات اقتصادی آذربایجان غربی برگزار کرده است عنوان کرد: ما تا زمانی که خود دست‌به‌کار نشده و خوراک اطلاعاتی در اختیار مسئولین قرار ندهیم نباید انتظار معجزه داشته باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی ارومیه با اشاره به اینکه این استان با وجود دارا بودن ۹۶۷ کیلومتر مرز زمینی جزء امن‌ترین نقاط دنیا به شمار می‌آید تصریح کرد: اوضاع عمومی استان در ارتباط با سرمایه‌گذاری بهتر از سایر استان‌ها از جمله اصفهان است که به‌تازگی ۷ واحد تولیدی و صنعتی آن اعلام ورشکستگی کردند.
وی گفت: خوشبختانه بانک‌های استان نهایت همکاری را با فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی استان دارند و هر موقع که مشکلی به وجود آمده خود برای رفع آن پیش‌قدم شده و اعلام آمادگی کردند.
انتظار با تأکید بر لزوم اجرای هرچه بهتر قوانین مؤثر در روابط دولت و بخش خصوصی خاطرنشان کرد: یقین دارم که رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با اجرای ۳ قانون مهم بهبود مستمر فضای کسب‌وکار، شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی و رفع موانع تولید میسر می‌شود.
منبع: تسنیم

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


× شش = 18