- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

بانوان در ارومیه لیگ ملت های والیبال را از نزدیک تماشا می کنند

Posted By admin On خرداد ۱۲, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۲۱ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان-مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: شرایط لازم برای حضور بانوان در سالن غدیر ارومیه که محل برگزاری رقابت های هفته سوم لیگ ملت های والیبال خواهد بود، فراهم شد.
«پریسا علیلو» در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی غدیر افزود: همه سناریوهای لازم در این خصوص مورد بررسی قرار گرفته است تا بانوان برای تماشای بازی‌ها در سالن برگزاری بدون مشکل و با بیشترین مطلوبیت حضور یابند.
وی با قدردانی از توجه ویژه حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برای حضور بانوان در این سالن، اضافه کرد: نگاه مثبت ایشان و حمایت استاندار آذربایجان غربی موجب حل مشکلات حضور بانوان در این رقابت ها شد و اکنون همه امکانات رفاهی، خدماتی، مسیرهای ورودی و خروجی بانوان آماده است.
علیلو گفت: آسفالت ریزی و علامت گذاری مسیر بانوان، گل کاری محوطه، اصلاح پل مسیر ورودی بانوان به استادیوم و نصب نماد مناسب در محل ورودی بانوان به استادیوم و بنر ویژه قهرمانان ورزشی بانوان آذربایجان غربی نیز طی هفته آینده انجام می شود.
وی افزود: همه اعضای ستاد برگزاری رقابت های ملت های والیبال اقدامات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات به کار گرفته اند و این تلاش ها قابل قدردانی است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: ۲۰ خردادماه جاری بلیت تماشای این رقابت ها به فروش برسد و بانوان نیز می توانند بلیت جایگاه های مخصوص خود را خریداری کنند.
۲۴ تا ۲۶ خردادماه جاری هفته سوم لیگ ملت های والیبال در شهر ارومیه برگزار می شود و این دیدارها تیم های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا به مصاف هم می روند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d9%87-%d9%84%db%8c%da%af-%d9%85%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.