- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

باند تخلف ۱۰۰ میلیارد تومانی در شهرداری پیرانشهر شناسایی شد

Posted By admin On خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ @ ۳:۳۷ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه,پیرانشهر | No Comments

آرازآذربایجان، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از شناسایی باند تخلف گسترده ۱۰۰ میلیارد تومانی در شهرداری پیرانشهر خبر داد.
ناصر عتباتی افزود: حسب گزارش نیروهای امنیتی پیرانشهر مبنی بر شناسایی باند تخلف گسترده در شهرداری پیرانشهر، موضوع در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفته و با ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی تحقیقات در این خصوص آغاز شد.
وی ادامه داد: با توجه به تحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد که فردی در سال ۱۳۷۸ با درخواست شخصی خود نسبت به تفکیک زمین ۲ هکتاری با مصالحه با شهرداری اقدام کرده که برابر این مصالحه ۷۲ درصد از زمین خود را به شهرداری پیرانشهر واگذار کرده است.
عتباتی افزود: پس از فوت مالک اولیه، وراث وی با اقدامات متعدد همچون طرح دعوی در محاکم نسبت به ابطال این مصالحه نامه اقدام نمودند که این اقدامات منجر به نتیجه نگردیده و علیرغم تاکید محاکم دادگستری، بازرسی استان و استانداری بر غیر قانونی بودن مصالحه مجدد، در سال ۱۳۹۴ برابر مصوبه شورای شهر وقت پیرانشهر درخواست مصالحه مجدد وراث مورد پذیرش قرار گرفته و بدین ترتیب برابر ارزیابی اولیه، با این مصالحه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از حقوق بیت المال تضییع شده است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با اقدامات قضائی تاکنون ۸ نفر در این خصوص شناسایی و جلب آنها صادر شده و بازداشت شدگان با قرار قانونی به زندان معرفی شدند و تحقیقات برای روشن شدن تمامی ابعاد این تخلف ادامه داد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%ae%d9%84%d9%81-%db%b1%db%b0%db%b0-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.