- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

بازگشت تراکتور

Posted By admin On شهریور ۴, ۱۳۹۳ @ ۶:۱۹ ق.ظ In فوتبال,ورزشی | No Comments

گروه خبر: تراکتورسازی و سایپا در آغاز هفته پنجم لیگ برتر در بازی‌های خانگی خود از شکست، پیروزی ساختند.
هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو بازی همزمان در شهرهای تبریز و کرج آغاز شد.
در ورزشگاه یادگار امام تبریز تراکتورسازی در حضور تماشاگران خود و در یک بازی پرگل و جذاب، صبای قم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد.
احمد حسن‌زاده (۱۶) و ایوب کلانتری (۴۱) دو بار برای شاگردان مرفاوی گلزنی کردند تا صبا ۲ بر صفر پیش بیفتد اما ادینیو (۴۳) یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نیمه نخست ۲ بر یک به پایان برسد.
در نیمه دوم محسن دلیر (۴۹)، ادینیو (۷۱) و محمد ایران پوریان (۹۴ – پنالتی) سه بار دیگر برای قرمزهای تبریز گلزنی کردند تا شاگردان خطیبی سه امتیاز شیرین بازی خانگی را پس از آنکه ۲ بر صفر عقب افتاده بودند به دست بیاورند.
نکته جالب گلزنی‌های دوباره مهاجم برزیلی تراکتورسازی برای این تیم بود که او را با ۴ گل زده فعلا در صدر جدول گلزنان قرار داد.تراکتورسازی با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد. صبا هم ۸ امتیازی باقی ماند.
در دیگر بازی همزمان سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان نفت تهران بود و در پایان موفق شد ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد. در این بازی هم تیم میزبان ابتدا با گل علی قربانی (۵۵) از حریف خود عقب افتاد اما پویا نزهتی (۶۶) و علی زینالی (۸۱) برای سایپا گلزنی کردند تا تیم مجید جلالی نخستین پیروزی خود در این فصل را به دست آورد و ۶ امتیازی شود. نفت تهران هم ۷ امتیازی باقی ماند.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر ۴ دیدار دیگر هم آغاز شده است که در مهم‌ترین بازی‌ها نیمه نخست دیدار سپاهان و فولاد بدون گل مساوی به پایان رسیده و استقلال تا دقیقه ۴۰ با یک گل از پیکان پیش است.
*هواداران استقلال شعار قهرمانی سر دادند
دیدار پیکان و استقلال در شرایطی در حال برگزاری است که در اواخر این بازی، هواداران استقلال، تیمشان را قهرمان لیگ برتر معرفی کردند.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار پیکان و استقلال از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با برتری سه بر صفر استقلال به پایان رسید.
- پیش از آغاز این دیدار، هواداران استقلال مهدی رحمتی، دروازه بان سابق این تیم را تشویق کردند که این تشویق با عکس‌العملی رحمتی همراه شد.
این دروازه بان با دست تکان دادن، از ابراز علاقه هواداران استقلال تشکر کرد.
- امیر قلعه نویی بارها در طول این دیدار مورد تشویق قرار گرفت.- مهدی کریمیان برای نخستین بار در این فصل برای استقلال به میدان رفته است.
- در دقیقه ۲۸ این دیدار، امیر قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند که یک پنالتی به سود تیمشان اعلام نشده.
واکنش قلعه‌نویی در این صحنه به‌قدری جدی بود که وی چیزی حدود دو متر از محوطه مربیان خارج شد.
- پس از گل استقلال، نیمکت این تیم به طور کامل وارد زمین شد و در این میان جواد زرینچه با اکثر بازیکنان استقلال روبوسی کرد.
- در بین دو نیمه این دیدار، حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ با توجه به گلایه‌های عکاسان و خبرنگاران از مشکلات اینترنت ورزشگاه تختی، قول داد تا بازی بعدی این مسئله حل شود.
- بعد از گل دوم استقلال که روی پاس کرار به دست آمد، هواداران استقلال به شدت این بازیکن را تشویق کردند.
- پس از به ثمر رسیدن گل سوم استقلال هواداران این تیم سرود قهرمانی خواندند. در سرود آن‌ها، تنها تیمی که لایق قهرمانی معرفی شد، استقلال بود.
- روی نیمکت استقلال، داسیلوا، نوری تیموریان، برهانی، رمضانی، خرسندنیا و طاهونی حضور داشتند و روی نیمکت پیکان همامی حسینی، بارانی، یزدانی، میلاد نوری، اتروویچ و عسگری حاضر بودند.
- در پایان بازی هواداران استقلال با شعار “فروزان، فروزان عقاب آسیایی” از دروازه‌بان استقلال تشکر کردند.
این در حالی است که مهدی رحمتی در حال خروج از زمین بازی بود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b4%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%aa%d9%88%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.