- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

بازدید بیش از ۶۲ هزار مسافر نوروزی از سدهای آذربایجان‌غربی

Posted By admin On فروردین ۱۵, ۱۴۰۳ @ ۱۰:۴۹ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان،مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به استقبال چشمگیر مهمانان نوروزی از طرح بازدید از سدهای استان گفت: امسال در ایام نوروز بیش از ۶۲ هزار نفر از مسافران و گردشگران از سه سد بزرگ استان بازدید کردند.
مجید رستگاری با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی به عنوان متولی بخش آب استان با انجام برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم از دوم تا دهم فروردین ماه امسال پذیرای بازدیدکنندگان از سه سد بزرگ استان بود، اظهار کرد: در مجموع بیش از ۶۲ هزار نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از سه سد بزرگ شهرچای، سد مهاباد و سد آغ‌چای بازدید کردند.
وی با بیان اینکه سد مهاباد با ۴۱ هزار نفر بازدید کننده بیشترین تعداد بازدیدها را به خود اختصاص داد، افزود: سد شهرچای در مرکز استان نیز بیش از۱۶ هزار نفر بازدید کننده داشت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: سد آغ‌چای نیز با بیش از ۴۸۰۰ نفر بازدیدکننده میزبان گردشگران نوروزی بود.
وی تصریح کرد: همچنین بسته‌های فرهنگی در راستای معرفی فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای و اشاعه فرهنگ حفاظت و بهره‌برداری بهینه از منابع آب بین گردشگران توزیع و توضیحات لازم نیز توسط مسئولین وکارشناسان سد به بازدیدکنندگان ارائه شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%db%b6%db%b2-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%b1-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.