نماينده مردم اروميه در مجلس:

بازار مسکن در ماه های آتی با افزایش قیمت و تورم مواجه نخواهد شد

بازار مسکن در ماه های آتی با افزایش قیمت و تورم مواجه نخواهد شد

گروه خبر:عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به نظر من در ماه های آتی با توجه به روند رو به رشد تولید مسکن، میزان معاملات افزایش می یابد، اما در این میان قیمت ها در وضعیت کنونی باقی خواهد ماند.
به گزارش آرازآذربایجان ، سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس ، با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی میزان معاملات مسکن در مهر ماه سال جاری، گفت: با وجود افزایش قابل قبول معاملات مسکن در مهر ماه سال جاری در قیاس با شهریور ماه، اما قیمت ها هم پای میزان معاملات بالا نرفته و این مسئله یک نکته قابل توجه و مثبت است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، قیمت مسکن در هر متر مربع در شهری مانند تهران افزایش یافته است، این موضوع به معنای آن است که بازار مسکن دیگر از نظر قیمتی اشباع شده است.
همواره کارشناسان اعلام می کنند که افزایش قیمت بازار مسکن به صورت پله است، این یعنی آنکه قیمت مسکن در مقطعی به صورت چشمگیر بالا رفته و برای مدت طولانی افزایش نخواهد یافت تا اینکه قیمت ها به میزان تورم بازار مسکن بالا رود
وی گفت: همواره کارشناسان اعلام می کنند که افزایش قیمت بازار مسکن به صورت پله ای است، این یعنی آنکه قیمت مسکن در مقطعی به صورت چشمگیر بالا رفته و برای مدت طولانی افزایش نخواهد یافت تا اینکه قیمت ها به میزان تورم بازار مسکن بالا رود.
بهادری تصریح کرد: ما در شرایط کنونی انتظار تورم و افزایش قیمت مسکن را نداریم و امیدواریم در ماه های آتی بازار مسکن در یک روند ثبات زا باقی بماند.
وی ادامه داد: از طرف دیگر خوشبختانه آمار ساخت و ساز مسکن در یک سال اخیر به میزان قابل توجهی بالا رفته عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: به نظر من در ماه های آتی با توجه به روند رو به رشد تولید مسکن، میزان معاملات افزایش می یابد، اما در این میان قیمت ها در وضعیت کنونی باقی خواهد ماند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲ ق.ظ

دیدگاه


6 + = هشت