رئيس سازمان صنعت و معدن استان :

بازارهای آذربایجان غربی تحت نظارت و بازرسی مستمر قرار دارند

بازارهای آذربایجان غربی تحت نظارت و بازرسی  مستمر قرار دارند

گروه خبر: رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه ، حدود ۶۶ هزار مورد بازرسی طی سال جاری به منظور پایش بازار وقیمت‌ها از واحد‌های صنفی آذربایجان غربی صورت گرفته است گفت : بازارهای آذربایجان¬غربی تحت نظارت و بازرسی مستمر قرار دارند.
رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی ،گفت :در این زمینه حدود ۲ هزار و ۳۰۰ پرونده تخلف تشکیل و از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۳ تخلف محرز شد.
اسکندری با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تخلفی ارسالی به تعزیرات حکومتی بالغ بر ۴۸۵میلیارد ریال بوده است افزود: با مقایسه عملکرد فوق نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۲ درصد افزایش در بازرسی ها، ۲۳ درصد افزایش در تشکیل پرونده و ۲۲ درصد افزایش در تخلفات مکشوفه و ۲ هزار و ۳۴۹ درصد افزایش در ارزش ریالی پرونده‌ها بوده است.وی در زمینه شکایت مردم استان هم بااعلام اینکه یک هزار و ۲۸۵ مورد شکایت در این مدت واصل شده اضافه کرد: در بررسی‌های انجام گرفته ۵۶۵ شکایت تخلف تشخیص داده شده و در ۶۱۸ مورد هم متشاکیان تبرئه شدند. هم چنین ۱۰۲ مورد هم اکنون در حال بررسی است. بیشتر شکایت‌ها هم مربوط به گرانفروشی، تقلب و درج نکردن قیمت بوده است.
اسکندری در ادامه بابیان اینکه ۱۴۱ بازرس وکارشناس فنی نظارت و پایش بازار را به صورت مستمر انجام می‌دهند گفت:مردم می‌توانند درصورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی وتقلب، درج نکردن قیمت و صادرنشدن صورتحساب می‌توانند آن را به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی این سازمان در میان بگذارند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


× 1 = هفت