- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

ایران به مصاف لهستان می رود/صدرنشینی تداوم می یابد؟

Posted By admin On خرداد ۲۵, ۱۳۹۸ @ ۱۲:۱۰ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه,والیبال,ورزشی | No Comments

آرازآذربایجان- تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در دومین دیدار از هفته سوم لیگ ملت های والیبال، امروز شنبه در حالی به مصاف لهستان می رود که در صدر این لیگ قرار گرفته است.
هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها روز گذشته با پیروزی شیرین ایران برابر کانادا در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد و امروز در روز دوم این رقابت‌ها ایران در یک بازی حساس به دیدار لهستان می‌رود.
دیدار تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز می‌شود.
پیش از دیدار تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با لهستان نیز، دیدار تیم‌های روسیه با کانادا از ساعت ۱۵:۳۰ در همین سالن برگزار خواهد شد.
در نخستین بازی این دیدارها روز گذشته، ابتدا تیم‌های روسیه و لهستان ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به نفع روس‌ها پایان یافت.
در دومین دیدار نیز که از ساعت ۱۸:۴۶ تیم ملی ایران به مصاف تیم ملی کانادا رفت و در سه ست متوالی ایران به برد شیرین برابر کانادا به وقوع پیوست.
تیم ملی والیبال ایران در حالی به مصاف تیم کانادا می‌رود که در هفته دوم با کارنامه‌ای درخشان در جایگاه دوم و بالاتر از حریف سرسخت خود یعنی کانادا ایستاد.
دست اول بازی در میان شور و هیجان تماشاچیان و عشاق پایتخت والیبال ایران در ورزشگاه غدیر شهر ارومیه برگزار و تیم ملی ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ با قدرت پیروز این ست شد.
امیر غفور و سید محمد موسوی از تیم ملی ایران و استفان مار و نیکولاس هاگ از تیم ملی کانادا امتیازآورترین بازیکنان ست اول این دیدار بودند.
دست دوم این دیدار نیز با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ با پیروزی تیم ایران به پایان رسید. تیم ملی والیبال ایران تا بدین جای کار در مقابل تیم کانادا برتری محسوسی دارد.
تیم ملی ایران در دست سوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ قاطعانه تیم کانادا رو شکست داد و با این برد در مجموع با ۱۹ امتیاز در صدر مسابقات لیگ ملت‌ها قرار گرفت.
هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان ۲۰۱۹ با حضور چهار تیم ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن شش هزار نفری ارومیه تا روز یکشنبه تداوم دارد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d9%81-%d9%84%d9%87%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%85%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%b5%d8%af%d8%b1%d9%86%d8%b4%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%aa%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.