- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

ایران قهرمان مسابقات بین‌المللی کاراته ارومیه شد

Posted By admin On اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۳ @ ۴:۵۶ ق.ظ In ارومیه,ورزشی,کاراته | No Comments

گروه خبر: تیم ملی کاراته ایران قهرمان پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته ارومیه – ایران شد.
در پایان پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته در ارومیه تیم ایران در جایگاه نخست ایستاد، کره جنوبی در رتبه دوم جای گرفت و تیم ترکیه بر سکوی سوم تکیه زد.
تیم ملی ایران با ۳۴ کاراته کا در دو بخش کاتا و کمیته و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر ۲۱ سال شرکت کرده بود. کاراته کاهای برتر پنجمین دوره رقابت‌های کاراته بین‌المللی ارومیه با برگزاری مسابقات بخش کاتا مشخص شدند. این مسابقات با رقابت کاتاروهای رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان ادامه یافت که در پایان اسامی نفرات زیر از سوی مسئولان به شرح ذیل اعلام شد.
کاتا انفرادی خردسالان:
امیر حسینی، محمدامین معماری، پیمان نوری و علیسا بابایی.
کاتا انفرادی نوجوانان:
امیررضا غریبی، امیررضا احمدی، محمد احترامی و کسری آینه سارا
کاتا انفرادی جوانان:
میلاد شریفیان، سینا غفاری، رامین جمشیدی و بابک ایمانیان
پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی ایران – ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه طی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت برگزار شد. در این مسابقات تیم‌هایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ‌کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، تیم ملی ایران و تیم‌های کاراته منتخب استان‌های کشور حضور داشتند. ۶۰۰ ورزشکار، عوامل اجرایی، مربی، سرپرست و داور به مدت دو روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در این پیکارها شرکت داشتند. در این مسابقات ۳۰ داور ارشد داخلی و ۱۰ داور خارجی حضور دارند و امر قضاوت این دوره از رقابت‌ها را بر عهده گرفته‌اند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d9%8a%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%82%d9%87%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%8a%d9%86%e2%80%8c%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84%d9%84%d9%8a-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.