مدير كل امور مالياتي آذربايجان غربي خبر داد

ایجاد واحد پاسخگویی فنی برای رفع مشکلات و راهنمایی مودیان مالیاتی

ایجاد واحد پاسخگویی فنی برای رفع مشکلات و راهنمایی  مودیان مالیاتی

گروه خبر: مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان غربی از ایجاد واحد پاسخگویی فنی برای رفع مشکلات و راهنمایی مودیان مالیاتی خبر داد.
یعقوب مزرعه‌لی در گفت‌وگوی اختصاصی اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مودیان مالیاتی، ساعات کار واحدهای مالیاتی استان همزمان با سراسر کشور افزایش می‌یابد.
وی در خصوص ساعات کاری واحدهای مالیاتی استان، گفت: ساعات کاری این واحدها از تاریخ ۲۱ تیرماه تا ۲۵ تیرماه تا ساعت ۱۸ و در روزهای پایانی تیرماه تا ساعت ۲۰ به مودیان مالیاتی ارائه خدمت می‌کنند.
مزرعه‌لی از ایجاد واحدهای پاسخگویی فنی در محل اداره کل امور مالیاتی استان برای رفع اشکالات و نواقص شماره اقتصادی و همچنین پاسخگویی به شهروندان در مورد نحوه تکمیل و ارائه اظهارنامه الکترونیک خبر داد.
وی افزود: امسال با توجه به اینکه ارائه اظهار نامه مالیاتی به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد و مودیان مالیاتی می‌توانند به صورت حضوری و یا از طریق سامانه WWW.TAX.GOVI.IR و در غیر این صورت با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و کافی‌نت‌ها نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.
مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به امکانات تعبیه شده صاحبان مشاغل می‌توانند با ارسال کد ملی خود به شماره ۳۰۰۰۸۵۰۴۰۰۰۰۰۰ اطلاعات پرونده مالیاتی خود را از طریق پیامک دریافت کنند.
مزرعه‌لی با اشاره به اینکه مهلت مقرر قانونی برای تسلیم اظهار نامه مالیاتی ۳۱ تیرماه می‌باشد برای جلوگیری از هرگونه ازدحام و ترافیک در خطوط اینترنتی و تسهیل در ارائه اظهارنامه الکترونیکی، مودیان تنظیم و ارائه اظهارنامه مالیاتی خود را به روزها پایانی موکول نکنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


هفت − = 6