استاندار آذربايجان غربي:

ایجاد انگیزه برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان ضروری است

ایجاد انگیزه برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان  ضروری است

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: بسترسازی و ایجاد انگیزه های لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی باید در اولویت برنامه های مدیران و فعالان اقتصادی استان باشد.
قربانعلی سعادت عصر روز چهارشنبه در دیدار با مدیران سازمان امور اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و بورس استان افزود: ضرورت ایجاب می کند در زمینه جذب سرمایه های خارجی با توجه به ظرفیت های خوب استان در بخش هایی مانند صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی بیشتر تلاش کنیم و در تسهیل مراحل اداری اقدامات مناسبی انجام دهیم.
وی اضافه کرد: توسعه آذربایجان غربی مهمترین هدف مدیریت در رده های مختلف است که باید با مشارکت همدیگر به این سمت و سو حرکت کنیم.وی اظهار کرد: می توان با شناسایی موانع توسعه آذربایجان غربی، آنها را رفع و گامهای بلندتری در راستای عمران استان برداشت.
استاندار آذربایجان غربی همچنین در دیدار با مدیران بازنشسته دستگاههای اجرایی استان با اشاره به اینکه برای رسیدن به توسعه مطلوب در استان نیاز به حضور فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم گفت: دولت تمامی زیرساخت ها و زمینه های لازم برای حضور این افراد در استان را فراهم می کند.وی ادامه داد: رویکرد استان، در دوره جدید رویکرد اقتصادی است و سعی می کنیم با حمایت از فعالان اقتصادی زمینه اشتغال را برای جوانان استان فراهم کنیم.
سعادت افزود: برای استفاده از نظرات کارشناسان و مدیران بازنشسته شوراهای مشورتی در استان تشکیل می دهیم. استاندار آذربایجان غربی در دیدار با فرمانده و معاونان قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی نیز اظهار کرد: ارتش یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است به طوری که امام (ره)، ارتش را مایه مباهات و فخر انقلاب اسلامی عنوان فرموده اند.وی اضافه کرد: تا نظام مقدس جمهوری اسلامی پابرجاست ارتش نیز با افتخار در راه حفظ و حراست از کیان نظام اسلامی و ایستادگی در برابر متجاوزان مقتدرانه آماده است و همواره برای تامین امنیت مردم تلاش می کند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


+ هشت = 16