ایجاد اشتغال پایدار نیازمند فعال شدن واحدهای تولیدی راکد است

ایجاد اشتغال پایدار نیازمند فعال شدن واحدهای  تولیدی راکد است

گروه خبر: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس بابیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار نیازمند فعال شدن واحدهای تولیدی راکد است،گفت: مشکلات بانکی و نقدینگی از دلایل اساسی واحدهای تولیدی راکد است.
عادل نجف زاده درباره پیگیری برای فعال شدن واحدهای تولیدی راکد در خوی و چایپاره ،گفت:پیگیری برای فعال شدن واحدهای تولیدی راکد در اولویت قرار بگیرد و از همین رو بسیاری از این واحدها علی رغم تولید محصولات با کیفیت به دلایل مختلفی از جمله مشکلات بانکی و نقدینگی، مالیات، تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش، راکد مانده اند. نماینده مردم خوی وچایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص رفع مشکلات و فعال شدن مجداد واحدهای تولیدی اقتصادی می_بایست برنامه ریزی تولیدی و استراتژیک مد نظر قرار بگیرد تا بتوان تولید در حوزه مراکز اقتصادی رادگرگون کرد. وی در پایان ضمن اشاره به ابلاغیه ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی راکد ابراز امیدواری کردند که هرچه زودتر این واحدها دوباره فعال شوند.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس بابیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار نیازمند فعال شدن واحدهای تولیدی راکد است یادآورشد: مشکلات بانکی و نقدینگی از دلایل اساسی واحدهای تولیدی راکد است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


8 + یک =