اولین قرار ملاقات ازدواج باید چگونه باشد

اولین قرار ملاقات ازدواج باید چگونه باشد

گروه خانواده وسلامت:در اولین قرار ملاقات ازدواج که برای آشنایی و شناخت بیشتر است باید به نکات مهمی توجه کنید و برای جلب رضایت طرف مقابل بهترین رفتار را داشته باشید.
اولین قرار ملاقات ازدواج با همسر آینده بسیار مهم است
اولین قرار ملاقات با فردی که می خواهید با او ازدواج نمایی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در این قرار ملاقات هر دو طرف در حال در حال قضاوت کردن یکدیگرند تا انتخاب درستی برای آینده خود داشته باشند .
بنابراین در این قرار ملاقات شما باید نکات مهمی را رعایت نمایید چرا که طرف مقابلتان شما را کاملا زیر ذره بین قرار خواهد داد و کوچکترین حرکات شما از چشم او پنهان نمی شود. اگر هنوز مجرد هستید و می خواهید برای اولین بار سر قرار با خانم مورد علاقه تان بروید.
دانستنی های مهم اولین قرار ملاقات ازدواج
اعتماد به نفس داشته باشید
در قرار ملاقات اول تان حتی اگر عصبی و نگران هستید نیز اتماد بنفس خود را حفظ کنید و هنگام صحبت با طرف مقابل تان آرامش خود را حفظ کنید و موضوعاتی را که درباره آنها اطلاعات کامل دارید را برای صحبت انتخاب کنید اما همیشه سعی کنید اعتدال را رعایت نمایید و از حد خود پا را فرا تر نگذارید زیرا زیاد صحبت کردن درباره کتابی که شما به آن علاقمند هستید می تواند برای دیگران نگران کننده باشد پس به اندازه حرف بزنید و همیشه خود واقعی تان باشید و هیچگاه به غیرخود تظاهر نکنید.
چشم هایتان را به او بدوزید
در قرار ملاقات اول که برای شناخت و جذب کردن طرف مقابل تان شکل می گیرد تمام حواس شما باید به او باشد . در این مدت شما نباید دائما به تلفن همراه خود یا اطرافتان نگاه کنید زیرا این کار شما سبب می شود او فکر کند که برای او احترام و اهمیت قائل نیستید . پس در قرار ملاقاتتان از او در مورد خودش سوال کنید و سوالات او را با حوصله پاسخ دهید.
سر ساعت در محل قرار حاضر شوید
همیشه وقت شناس باشید و بر سر هر قراری به موقع حاضر شوید زیرا به موقع حاضر شدن بر سر قرار نشان دهنده اهمیت دادن شما به طرف مقابلتان و ارزش قائل شدن به خود و زمانتان است . با این کار شما به فرد مورد نظر خود نشان خواهید داد که بعد از ازدواج به قول و پیمان وفادار هستید.
مکان قرار ملاقات
شما باید هنگام قرار ملاقات گذاشتن با فرد مورد نظرتان به مکان ملاقات نیز توجه کنید و جایی را انتخاب نمایید که به خوبی می شناسید و به کیفیت غذا و فضای آن اطمینان داشته باشید زیرا اگر مکان انتخابی شما برایتان ناشناخته باشد و از کیفیت خوبی برخوردار نباشد ، ممکن است شما شرمنده طرف مقابل تان شوید. هنگام سفارش غذا نیز بهتر است غذایی را سفارش دهید که قبلا تست کرده اید.
همچنین در انتخاب مکان قرار ملاقات تان دقت کنید که مکانی در نزدیکی خانه تان انتخاب نمایید تا برای هر دویتان مناسب و راحت باشد تا راحت و بدون ترافیک بتوانید به آنجا بروید و دچار مشکل نشوید.
انتخاب نوشیدنی و خوردنی مناسب
قبل از رفتن به ملاقات (کافه یا رستوران) در منزل یک خوراکی میل کنید تا در آن زمان گرسنه نباشید و حواستان بیش ازخوردن و نوشیدن به طرف مقابلتان باشد . در این قرار یک نوشیدنی و یا غذای ساده یا متوسط انتخاب کنید تا تمرکزتان از طرف مقابل خارج نشود.
زمان قرار ملاقات
اگر قرار ملاقات اول تان در اواسط هفته بوده، حتما قرارملاقات دیگر خود را آخر هفته بگذارید تا فرد مورد نظرتان فکر نکند شما در آخر هفته سرگرم خودتان یا دوستان تان هستید و او را فراموش کرده اید.
به ظاهر خود اهمیت دهید
اولین دیدار معمولا مهم ترین دیدار تلقی می شود و تاثیر زیادی در طرف مقابل شما دارد زیرا او می تواند با اولین دیدار برداشت های زیادی از شما و شخصیتتان داشته باشد. به ظاهر خود اهمیت دهید زیرا خستگی و خواب آلودگی شما هنگام ظاهر شدن بر سر قرار این تصور را در او به وجود می آورد که شما به رابطه تان و خود او ارزشی قائل نیستید . به ظاهرتان برسید و موهایتان بلند و بهم ریخته تان را با رفتن به آرایشگاه مرتب کنید و بهترین لباس هایتان را بپوشید.
نظافتتان را رعایت کنید دهانتان باید خوشبو و مسواک زده باشد و ناخن هایتان باید مرتب و تمیز باشد . کمی زودتر حاضر شوید تا وقت کافی برای بررسی خود داشته باشید تا از مرتب بودن ظاهرتان مطمئن شوید.
نظر دیگران را در مورد تیپ تان بخواهید
نظر اطرافیانتان را درباره ظاهر خود بپرسید و از پیشنهاداتی که آنها درباره ظاهر و لباستان به شما می دهند استقبال نمایید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و زیباتر از همیشه بدرخشید.
صورت حساب را پرداخت کنید
در اولین قرار ملاقات خود برای اینکه تاثیر مثبت زیادی بر طرف مقابل تان بگذارید بهتر است هنگام حساب کردن، شما پیش قدم شوید و صورتحساب را پرداخت نمایید.
حریم تان را حفظ کنید
در اولین قرار ملاقات ، فقط یکدیگر را ارزیابی کنید و در نزدیک کردن رابطه عجله نکنید و خیلی صمیمی نشوید پس حریم تان را حفظ کنید و بگذارید رابطه تان روند طبیعی خود را طی کند و کم کم رسمیت پیدا کند.
شکسته نفسی نکنید
در اولین قرار ملاقات همانطور کهگفتیم زیاد صحبت نکنید و از خودتان تعریف نکنید اما چنانچه نمناک توصیه می کند نباید تواضع بیش از اندازه هم به خرج دهید بنابراین از خودتان و چارچوب های زندگی تان بگویید. کلی صحبت کنید و فخر فروشی نکنید اما مختصر و کلی صحبت کنید و جزئیات را به جلسات بعد موکول کنید.
لحن صحبتتان درست باشد
در جلسه اول آنقدر رسمی صحبت نکنید که طرف مقابل را بترسانید و لحن صحبتتان نیز نباید مانند جمع های دوستانه باشد ،.به گزارش آراز آذربایجان به نقل از نمناک، حتی برای شوخی هم شده با لحنی کودکانه صحبت نکنید و کاملا باوقار صحبت کنید و واژه ای کودکانه را به کار نبرید.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = هشت