- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلوگرم شیشه در ماکو

Posted By admin On بهمن ۱۵, ۱۴۰۲ @ ۳:۲۳ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه,شهرستان ها,ماکو | No Comments

آرازآذربایجان،فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند بزرگ مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلوگرم شیشه با عملیات مشترک اطلاعاتی پلیس و سپاه شهرستان ماکو، خبر داد.
سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: پیرو خبر واصله مردمی در خصوص حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط باند حرفه ای و قصد ورود آن به استان، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامی و سپاه شهرستان “ماکو” قرار گرفت.
وی افزود: ضمن هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام یک دستگاه تریلی را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: طی بازرسی صورت گرفته از تریلی توقیف شده، ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در این خصوص ۳ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو (تریلی، پراید و پژو پارس) توقیف، که برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سردار جهانبخش در پاپان با تاکید بر تداوم طرح های مقابله ای پلیس با قاچاقچیان، مواد فروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می دهند، تقدیر و تشکر کرد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%af-%d9%82%d8%a7%da%86%d8%a7%d9%82-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%ae%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d8%b4%d9%81-%db%b1%db%b0%db%b5-%da%a9/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.