انقلاب اسلامی با اتحاد اقوام به وقوع پیوست

انقلاب اسلامی با اتحاد اقوام به وقوع پیوست

گروه خبر: کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: در جریان انقلاب اسلامی تمامی آحاد جامعه اعم از هر قوم و نژاد و گروه کنار یکدیگر قرار گرفته و با وحدت کلمه توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.
به گزارش آراز آذربایجان، کشیش داریاووش عزیزیان در آئین بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام (ره) توسط آشوریان، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و در ثمر به رسیدن آن تمام اقوام و ادیان با اتحاد و همدلی مشارکت داشتند.
وی با اشاره به شخصیت امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: کمتر رهبری در جهان وجود داشته که با فرمان و سخنان او مردم به میدان مبارزه رفته و به مقابله با دشمن بپردازند ولی معمار کبیر انقلاب به دلیل شخصیت کاریزماتیک، باعث شده بود مردم از فرمان و سخن او پیروی کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمانی اتفاق افتاد که دین و معنویت در انزوا به سر می‌برد و رفته رفته بر نابودی آن تلاش بیشتری صورت می‌گرفت، گفت: در دوره‌ای که کسی جرأت سخن گفتن از معنویت را نداشت، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی موجب احیای ارزش‌های معنوی شد.
حجت‌الاسلام ناصر خدایاری ادامه داد: احیای دین و بها دادن به آن ارمغان بزرگ انقلاب اسلامی است و این دستاورد بزرگ راهی نو نه تنها در برابر ملت ایران بلکه در مقابل ملت‌های جهان گشود.
آشوریان ارومیه سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و به مقام شامخ امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کردند.
در این آئین، همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، مراسم نیایش و دعا در کلیسای شرق آشور ارومیه برگزار شده و حاضران برای کشور و ملت بزرگ ایران، آرزوی سلامتی و پیروزی کردند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۷ ب.ظ

دیدگاه


1 + = نُه