انتقاد جدید نادر قاضی_پور از دولت روحانی

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری مستند به ماده ۱۸۶ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت که دولت با ارائه تبصره هدفمندی می‌خواهد تعیین قیمت بنزین و نان را به گردن مجلس بیندازد.
به گزارش ایسنا نادر قاضی‌پور در جلسه علنی یکشنبه مجلس اظهار کرد: در لایحه‌ای که اعلام وصول شد یک بحث نهفته است و دولت قیمت بنزین و نان را نیاورده و می‌خواهد ما این را تعیین کنیم که آن را به گردن مجلس بیندازد.
وی اضافه کرد: ما نمی‌خواهیم قیمت نان مستضعفان را تعیین کنیم.علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: این موضوع ایراد آئین‌نامه‌ای ندارد دولت باید تا ۱۵ آذر لایحه بودجه را به مجلس ارائه می‌کرد که این کار انجام شد اما بخش هدفمندی باید تغییر می‌کرد بنابراین ایراد آئین‌نامه‌ای در این موضوع وجود ندارد.
*دولت عامل اصلی عقب‌ماندگی آذربایجان غربی است
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه بیست و ششم آذربایجان غربی در میزان درآمد خانوار شهری گفت: سرمایه گذاری دولتی در استان آذربایجان_غربی تنها یک درصد است.
به گزارش نسل برهان، نادر قاضی پور نماینده ارومیه با اشاره به رتبه بیست و ششم استان آذربایجان غربی در میزان درآمد خانوار شهری؛ گفت:سرمایه گذاری دولتی در استان آذربایجان غربی تنها یک درصد است و تا زمانی که در کشور بخش خصوصی نتواند با بخش دولتی رقابت کند این شرایط کماکان در استان ما ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه توزیع سرمایه گذاری دولتی در مناطق مختلف کشور عادلانه نیست، افزود: دولت عامل اصلی این عقب‌ماندگی است و باید در منطقه آذربایجان غربی سرمایه گذاری کند و تمام بودجه‌های مملکت را صرف سرمایه_گذاری در چند استان کشور نکند.
وی با اشاره به موقعیت بی نظیر آذربایجان_غربی در هم مرزی با کشورهای همسایه، گفت: اگر دولت از این استعدادها و فرصت‌ها استفاده بهینه نکند تمام این فرصت‌ها تبدیل به تهدید خواهند شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: چرا باید کالاهای وارد شده از مرزهای آذربایجان غربی توسط گمرک تهران، تبریز و یا نقاط دیگر ترخیص شود و فواید مالی آن نصیب سایر استان‌ها بشود؟
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدامات دولت یازدهم برای بهبود شرایط سرمایه گذاری در استان آذربایجان غربی و پیشرفت و توسعه این منطقه گفت: متاسفانه دولت تمام توان کاری خود را معطوف به برنامه هسته‌ای کرده است و تمام امورات دیگر به حال خود رها شده است. این در حالی است که روز به روز قیمت مواد غذایی و کالاهای اساسی افزایش می‌یابد و معیشت مردم همچنان با مشکل مواجه است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۷:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


− سه = 6