نماينده مردم مياندوآب در مجلس :

انتظار مردم بهبود شرایط زندگی همسو با کاهش نرخ تورم است

انتظار مردم بهبود شرایط زندگی همسو با کاهش  نرخ تورم است

گروه خبر:عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه مردم انتظار بهبود شرایط زندگی همسو با کاهش نرخ تورم را دارند، گفت: دولت باید برنامه مشخصی در بحث بهبود شرایط اقتصادی کشور داشته باشد.
همایون هاشمی با بیان اینکه کلید برون رفت از شرایط نامطلوب کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: تمامی قوا برای تحقق اقتصاد مقاومتی با اهتمام داشته و در رستای این مهم گام بردارند.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رکود حاکم بر صنعت کشور، افزود: بی توجهی به معضلات پیش روی صنعت و تولید تاکنون به رشد بیکاری و همچنین کاهش شاخص های اقتصادی منجر شده است.این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه مردم انتظار بهبود شرایط زندگی همسو با کاهش نرخ تورم را دارند، تصریح کرد: زمزمه های کاهش نرخ تورم با وضعیت کنونی اقتصاد کشور همخوانی نداشته از این رو به بی اعتمادی مردم به مسئولان منجر می شود.
وی با تاکید بر اینکه در سال جاری باید از حرف و شعار دور شده و به سمت اقدام و عمل حرکت کنیم، گفت: تاکنون اظهارات بسیاری در خصوص ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی شنیده ایم اما باید بدانیم که با حرف هیچ مهمی محقق نمی شود از این رو دولت باید مستقیما وارد عمل شود.این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: تکیه بر تولید داخلی و همچنین کاهش واردات از جمله مهم ترین مولفه هایی هستند که مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را هموار می کنند.
هاشمی گفت: دولت باید برنامه مشخصی در بحث بهبود شرایط اقتصادی کشور داشته و ستاد اقتصاد مقاومتی باید با بررسی های دقیق خروجی کارهای خود را برای رصد دستگاه های نظارتی فراهم کند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر باز بودن دروازه های واردات و همچنین قاچاق از مبادی رسمی معضلات است که به بحرانی شدن وضعیت اقتصادی کشور می انجامد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از خانه ملت ،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس آماده همکاری با دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


× 5 = بیست پنج