يحيي زينال پور- رئيس هلال احمر آذربايجان غربي

انتشار الکترونیکی روزنامه امری تاثیرگذار در ارتقا کیفیت روزنامه بومی استان

انتشار الکترونیکی روزنامه امری تاثیرگذار در ارتقا کیفیت روزنامه بومی استان

امروزه علیرغم پیشرفت‌های فراوان علوم ارتباطی و اطلاع>رسانی، هنوز در بین رسانه‌های گروهی و جراید خصوصاً روزنامه‌ها سودمندترین فراوان‌ترین و ارزان‌ترین وسیله برای بالا بردن سطح آگاهی افراد جامعه و مبارزه با جهل و بی<>خبری به شمار می‌آیند. در بین جوامع توسعه یافته و در حال توسعه هنوز نشر و مطالعه روزنامه مبین روشن‌فکری، درک عمیق و بالا بودن شعور سیاسی و اجتماعی است.
آذربایجان غربی نیز از این تاثیرات مستثنی نبوده و با توجه به موقعیت خاص آن، وجود یک روزنامه بومی در استان بیش از پیش احساس می‌شد که خوشبختانه با راه اندازی روزنامه آرازآذربایجان حرکتی ارزشمندی برای استان انجام شد.
پویایی و تکامل و شکوفایی قطعا نیازمند زمان و تجربه است و باید برای ارتقا این روزنامه بازنگری‌های اساسی دیگری نیز صورت بگیرد و همچنین کیفیت روزنامه از نظر تولید خبر، محتوا و پرداختن به جنبه‌های مختلف توانمندی‌های استان به خصوص در بخش اطلاع رسای و تبلیغات باید به گونه‌ای باشد تا نیازهای جامعه را رفع و خانواده‌ها در استان نیازمند اطلاعات آن باشند که این امر منوط به محتوای مطلب، زیبایی و آرایش ظاهری روزنامه و اطلاع رسانی است.
با توجه به اقدامات این روزنامه بومی استان چنین به نظر می‌رسد که دغدغه اصلی رفع مشکلات جامعه در ابعاد مختلف است چرا که بارها مشاهده شده که آراز در زمینه‌های مختلف به خصوص در زمینه هلال احمر به صورت خودجوش به موضوعات پرداخته و ارتباطی را بین هلال احمر و رفع سوانح ایجاد کرده که جای بسی قدردانی را برای عوامل و زحمت‌کشان روزنامه دارد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


− چهار = 4