انتخابات شوراها در ۴۸ نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود

انتخابات شوراها در ۴۸ نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود

آرازآذربایجان-رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با بیان این که انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۸نقطه استان برگزار می شود، گفت: روند برگزاری انتخابات در استان همانند کشور در حال انجام است.
علی مصطفوی با اشاره به روند اجرای مراحل مختلف انتخابات در استان، اظهار کرد: مسئولان و مجریان انتخابات در استان باید تلاش کنند با رعایت این اصول و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
وی مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانتداری و بی‌طرفی را چهار اصل مهم انتخابات در استان عنوان کرد و گفت: مردم با حضور در انتخابات هم به‌صورت مستقیم هم به‌صورت غیرمستقیم در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تجمع و سخنرانی انتخاباتی در فضای‌های سربسته ممنوع است و در فضاهای سر باز نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی فضای سالن امکان برگزاری تجمع‌های انتخاباتی نامزدها امکان پذیر خواهد بود.
مصطفوی خاطر نشان کرد: جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع رأی دهندگان در محل اخذ رأی زمان رأی گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد تا ۲ بامداد روز شنبه ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی مأیوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دشنان را مأیوس خواهند کرد.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۸ نقطه استان برگزار می‌شود، گفت: از مجموع ۱۲ هزار و ۲۴۵ نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستا، صلاحیت ۹۶.۵ درصد مورد تأیید قرار گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: در طول ۴۲ سال گذشته مردم با حضور در انتخابات مختلف به همگان نشان داده‌اند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


3 + سه =