نماينده ولي فقيه در استان :

انباشت سیب کنار جاده های آذربایجان غربی نتیجه بی‌توجهی مسئولان است

انباشت سیب کنار جاده های آذربایجان غربی نتیجه بی‌توجهی مسئولان است

گروه خبر: امام جمعه ارومیه با اشاره به انباشت سیب کنار جاده ‌ای استان، گفت: سیب‌درختی که در جاده کنار خیابان‌ها جمع شده، بدون شک نتیجه بی‌توجهی مسئولان است و مسئولان باید برای این معضل کشاوزان چاره‌ای اندیشی کنند.
به گزارش آرازبایجان ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌غربی معضل اصلی استان را مسئله سیب های زیر درختی و انباشت آن در کنار جاده عنوان کرد وادامه داد : این مسئله به قدری جدی است که رهبری نیز به آن ورود کرده و به حل این مشکل تاکید جدی داشتند، باید مسئولان استانی در صدد حل این مشکل باشند و در سفر آتی رئیس جمهور به استان حل جدی و ریشه ای معضل کشاورزان را از ایشان درخواست کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: در این هفته بایدبه دنبال نقاط اتحاد و همبستگی میان مذاهب اسلامی باشیم.وی با تاکید بر اینکه برخی با توسل به موضوعات قومیتی و مذهبی دنبال تفرقه باشند عین خیانت به اسلام و ناپسند است، تصریح کرد: وحدت به این مفهوم نیست که شیعه یا سنی از مذهب خود دور شوند بلکه باید روی نقاط اشتراک تمرکز کرده و این موارد تقویت شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌غربی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و نیز آغاز امامت حضرت امام زمان(عج)، متذکر شد: توجه مردم و به ویژه قشر مسئولان در راستای رسیدگی به مشکلات اجتماع با توجه به فرامین ائمه(ع) باید مدنظر باشد.
خطیب جمعه ارومیه یادآور شد: سیاست آمریکا علیه ایران فشار اقتصادی و ازبین بردن اعتماد دربین مردم است و دشمن می خواهد از اندک فساد موجود در بین مدیران کشور در جامعه اختلاف افکنی کرده و وحدت و اعتماد مردم به نظام را ازبین ببرد.حجت الاسلام قریشی به برخی اظهار نظر مسئولان مبنی بر بزرگنمایی مشکلات موجود اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایطی که برخی مسئولان اقداماتی نظیر اختلاس، فساد و هر مشکلی را بزرگنمایی کنند و تخریب همدیگر در فضای حقیقی و مجازی را پیشه خود سازند امری است که موجب از بین رفتن اعتماد عمومی و در نتیجه شادی دشمنان می‌شود.
وی ادامه داد: برخی مسئولان و نمایندگان مجلس وعده‌هایی را داده اند که مشکل را حل کنند ولی شاهد هستیم که این مشکل همچنان پابرجاست و به وعده‌ها عمل نشده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌غربی متذکر شد: موضوع سیب‌های زیر درختی منطقه موضوعی است که در سال‌های اخیر گریبانگیر کشاورزی استان شده و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیاناتشان به این امرتوجه ویژه داشته‌اند.
وی ادامه داد: در سفر پیش روی رئیس جمهور و هیات دولت یکی از اصلی ترین مطالبات مسئولان و نمایندگان موضوع سیب‌های زیردرختی باشد تا کشاورزان آرامش و آسایش را در زندگی خود شاهد باشند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱ ب.ظ

دیدگاه


هفت + 1 =