امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است

آراز آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با خانواده‌های شهدای استان با اشاره به اینکه شهادت بزرگترین افتخاری است که خداوند نصیب انسان می‌کند، افزود: امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است و خانواده شهدا نیز در این اجر عظیم شریک هستند.
وی اضافه کرد: خانواده شهدا در روز قیامت همراه با شهیدشان محشور می‌شوند و این مهم اجر صبر بر مصیبت از دست دادن عزیز شهیدشان است.
سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: شفاعت در روز قیامت به فرموده رهبر معظم انقلاب از آن شهدا و خانواده شهدا است و این مقامی است که خداوند به آنان داده است.
وی خاطرنشان کرد: شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و امیدواریم شرمنده خون پاک آنان نباشیم و بتوانیم جز ادامه دهندگان راه این شهدا گرانقدر قرار بگیریم.
حجت الاسلام قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، سردار سرتیپ دوم شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان و سرهنگ قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در نخستین روز از نوروز ۱۴۰۰ با خانواده شهیدان حجت بابایی و مصطفی قاسم پور دیدار کردند.
همچنین در پایان این دیدارها با ارائه لوحی از خانواده‌های این دو شهید والامقام قدردانی شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۰ ق.ظ

دیدگاه


چهار + = 7