امنیت منطقه در سایه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

امنیت منطقه در سایه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

آراز آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، امنیت منطقه را در سایه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست که سبب یاس دشمنان شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در بازدید از منطقه عملیاتی رزمایش فاتحان خیبر ارتش در شمالغرب کشور، با قدردانی از تلاش‌های نیروهای مسلح گفت: با اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جمله ارتش، سپاه، مرزبانی و همه نیروهای که حفاظت کشور مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارند، دشمنان از اینکه کشور را مورد هجمه قرار بدهند، ناامید شده‌اند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا، الگو برای سایر کشورهاست.
وی اضافه کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مقاومت و ایستادگی هزینه‌اش از تسلیم و قبول تحمیل دشمن کمتر است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این را به منصه ظهور رسانده‌اند و با اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، منطقه در امنیت کامل است و مردم در این امنیت با آرامش و راحتی کامل زندگی می‌کنند.
رزمایش فاتحان خیبر نزاجا از امروز جمعه ۹ مهرماه با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز در منطقه عمومی شمال غرب کشور و بین محور پلدشت – جلفا آغاز شده است.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۵۴ ب.ظ

دیدگاه


یک + = 7