نماينده مردم نقده درمجلس:

امنیت ملی می‌طلبد صداوسیما نگاه جانبدارانه نداشته باشد

امنیت ملی می‌طلبد صداوسیما نگاه جانبدارانه نداشته باشد

گروه خبر:نماینده نقده در انتقاد به عملکرد صدا و سیما گفت: امنیت ملی می‌طلبد که صداوسیما بدون جانبداری به جریان‌های سیاسی کشور نگاه کند.
عبدالکریم حسین‌زاده نائب رئیس فراکسیون امید درباره اعتراض‌ها به عملکرد جانبدارانه صداوسیما گفت: باید توجه داشت که محل تأمین بودجه صداوسیما اعتبارات بیت المال است. از طرف دیگر در کشور ما صداوسیمای بخش خصوصی وجود ندارد که همگام با صداوسیما فعالیت موازی داشته باشد که صداهای مختلف بتوانند از آن تریبون‌ها حرفشان را مطرح کنند.
این نماینده مجلس تأکید کرد:‌ امنیت ملی می‌طلبد که صداوسیما وحدت رویه داشته باشد و بدون هیچ نگاه تبعیض آمیزی و به صورت کاملا مساوی در قبال همه جریان‌های سیاسی قابل پذیرش کشور رویکردی کاملا برابر داشته باشد.
حسین‌زاده در گفت‌وگو با آنا، گفت: صداوسیما باید فضایی ایجاد کند که هیچ کسی احساس نکند که از جانب صداو سیما مورد بی مهری قرار می‌گیرد لذا انتظار واقعی این است که نگاه جانبدارانه وجود نداشته باشد.
* خدمات دولت یازدهم در روستاها و مناطق محروم محسوس است
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات و اقدامات عمرانی دولت یازدهم در روستاها و مناطق محروم محسوس و شایسته تقدیر است.
همایون هاشمی در جمع اهالی روستاهای سبیل و دورباش شهرستان تکاب افزود: دولت تدبیر و امید برای رفع محرومیت از مناطق دورافتاده و توسعه روستاها شبانه روزی کار می کند و باید قدردان این زحمات باشیم.
وی با اشاره به اقدامات عمرانی جدید در شهرستان تکاب نیز اظهار کرد: فرماندار تکاب و مدیران دستگاه های اجرایی برای توسعه این شهرستان و روستاهای تابعه کمر همت بسته اند.
وی بیان کرد: با تلاش هایی که انجام می شود امیدواریم در تقویم این شهرستان هر روز شاهد توسعه و آبادانی منطقه باشیم.
هاشمی ادامه داد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در تکاب امتیاز بسیار بزرگی برای توسعه این شهرستان است و مردم و مسئولان از این فرصت باید برای محرومیت زدایی از تکاب استفاده کنند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اهالی شهرستان تکاب باید با حمایت از مسئولان و وحدت و همبستگی میان خود زمینه رقابت برای سازندگی در روستاها را فراهم کنند چرا که حمایت اقشار مردم موجب دلگرمی مسئولان می شود.
هاشمی اظهار کرد: حمایت، پشتیبانی و وحدت کلمه بخش مهمی از وظایف مردم نسبت به مسئولان برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی، عقب ماندگی های تاریخی تکاب را جبران می کند.
فرماندار تکاب نیز در این مراسم گفت: توسعه و آبادانی روستاها از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید در شهرستان تکاب است.
ایرج ثقفی افزود: اقدامات عمرانی گسترده ای که در تکاب انجام شده حاصل عزم جدی دولت و هماهنگی و تعامل بین نمایندگان مجلس و مسئولان است.وی گفت: امسال ۳۵ کیلومتر از راه های روستایی، ۱۲ کیلومتر از خیابان ها و معابر شهری آسفالت شده و ۳۸ طرح هادی نیز در روستاهای تکاب اجرا شده است.
وی بیان کرد: اکنون طرح گازرسانی به ۱۰ روستای منطقه نیز در حال اجرا است.
وی ادامه داد : امسال همچنین ناوگان تاکسیرانی و حمل و نقل بین شهری تکاب نیز نوسازی شده است.
ثقفی همچنین گفت : وحدت میان مردم و مسئولان از الزامات تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در شهرستان تکاب است.شهرستان تکاب با ۷۸ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان_غربی واقع شده است.
*آمریکا می خواهد ایران ناقض برجام شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایران به راحتی می تواند برجام را برهم بزند و این دقیقا قصد و هدف آمریکا از بدعهدی در جریان اجرای این توافق بین المللی است. شهروز برزگر کلشانی در خصوص بدعهدی آمریکا در برجام و برگشت پذیری ایران در صورت نقض توافق هسته ای اظهار داشت: برای ساختن زندگی یا ساختمان باید سالیان سال زمان بگذارید اما برای تخریب آن یک شبه ممکن است، توافق هسته ای نیز چنین است، ایجاد آن چندین سال زمان برد اما لغو آن به کمتر چند ثانیه زمان نیاز است.
نماینده مردم سلماس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: برجام موافقتنامه چند جانبه است که یک طرف این توافق ایران قرار داد و طرف مقابل کشورهای گروه ۱+۵ و افکار عمومی است، بنابراین اکنون که آمریکا بدعهدی می کند نباید وارد بازی آن شد چرا که تلاش دارد با بدعهدی ها ایران عکس العملی خارج از برجام نشان دهد و به همه جهان بگوید این جمهوری اسلامی بود که توافق هسته ای را نقض کرد.
وی گفت: ایران هر لحظه می تواند برجام را بهم بزند چرا که طرف اصلی این توافق جام جمهوری اسلامی است و اینکه تنها یک کشور از گروه ۱+۵ بدعهدی می کند نباید دلیلی برای نقض توافق از سوی ایران شود بلکه باید به کشورهای دیگر طرف قرارداد گفت تا هم پیمانشان را در مسیر درست اجرای برجام بیاورند.
این نماینده تاکید کرد: ایران به خوبی می تواند برجام را نقض کند و به سرعت به وضعیت قبل از برجام و حتی بهتر از آن در زمینه فعالیت هسته ای برگردد اما نباید بازیچه دست آمریکا شویم و وارد فضای احساسی و تقابلی شویم.
برزگر عنوان کرد: وزارت امور خارجه کشور در خواست تشکیل نشست کمیسیون مشترک که در برجام تعریف شده است، را داده و می توان در آن نشست مستندات بدعهدی آمریکا را به کشورهای گروه ۱+۵ و افکار عمومی ارائه کرد و بخواهیم با طرف سرکش برجام برخورد کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکید می کنم، طرفی که می تواند برجام را لغو کند ایران است اما این کار دقیقا قصد و نیت آمریکاست تا به دنیا نشان دهد ایران به توافقات بین المللی عمل نمی کند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


پنج × = 20