امام جمعه اروميه:

امنیت اجتماعی مدیون تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مسلح است

امنیت اجتماعی مدیون تلاش‌های شبانه روزی  نیروهای مسلح است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امنیت اجتماعی مدیون تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مسلح است.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی درصبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد ، افزود: نیروهای انتظامی لباسی که به تن دارند لباس مقدس و سمبل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و باید این اقتدار را با عملکرد خوب خود نشان دهند.
وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر مصداق عملکرد نیروهای انتظامی است که با کارهای خود مردم را به نیکی دعوت کرده و جلوی فساد و منکر را می گیرند.وی بیان کرد: نیروهای انتظامی در نظامی خدمت می کنند که زیر پرچم توحید است و این افتخار را باید برای خود همیشه نگه داشت.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: نیروهای مسلح ما در حوزه مرزی امروز بعد از ۳۶ سال پیروزی انقلاب اسلامی افتخار پیدا کرده که به تمامی امور مرزی اشرافیت کامل دارد و همه ترددهای مرزی را زیر نظر دارد.
قربانعلی سعادت امنیت مرزی موجود را برای استانی مثل آذربایجان غربی یک افتخار دانست و با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با شبیخون فرهنگی می خواهند با ورود کالاهای قاچاق غیرمجاز دین و ایمان جوانان ما را از بین ببرند ، افزود: امروز نیروهای مسلح ما به این امور تسلط کامل دارند.
وی اضافه کرد: امروزه همسایگان جمهوری اسلامی در مرزها و در داخل کشور خود با مشکل امنیتی مواجه هستند و نمی توانند مرزهای خود را کنترل کنند.وی اظهار کرد: همه ما باید قدردان این نیروهای پرتوان و قدرتمند و با ایمان خود باشیم.
استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: امروز امنیتی که در کشور ما وجود دارد ، مرهون خون شهدا و ایثارگران و نیروهای مسلح است که با اقتدار و شبانه روز از کیان مقدس جمهوری اسلامی حراست می کنند.سعادت افزود: مهمترین اقتدار نیروهای ما پشتیبانی مردم و ملت شریف ایران اسلامی است که در همه حال نظام را حمایت و کمک کرده‌اند.وی اضافه کرد: امروز مردم شریف این استان رضایمندی خود را از نیروی انتظامی اعلام می کنند و این امر به عنوان یک سند افتخار در تاریخ خواهد ماند.فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: امروز اولویت اصلی نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است که این هدف را نیروهای با ایمان و جهادگر انتظامی با اقتدار مهیا خواهند کرد.سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی افزود: امروز مردم شریف و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی توقع دارند که پلیس هوشمند و روزآمدی داشته باشند و در حرکت و مسیر اسلامی و دینی حرکت کنند.
وی اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی به عنوان یکی از بازوهای پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی با الهام گرفتن از بیانات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا با شعار اقتدار پلیس همدلی و همزبانی کارهای خود را به خوبی پیش می برد.
سردار اصلانی بیان کرد: نیروهای انتظامی آذربایجان غربی توانسته در شش ماهه اول امسال ۴۷ درصد جرائم و ۴۸ درصد تخلف کارکنان را کاهش دهد.وی افزود: در این مدت تعداد ۱۴۹ هزار و ۷۵۷ فقره تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ از سوی مردم انجام گرفته که از این تعداد ۷۴ هزار و ۹۹۷ مورد آن منجر به عملیات شده و ۱۹ هزار راهنمایی و ارشاد و ۹۴۳ مورد نیز رسیدگی شده است.سردار اصلانی اظهار کرد: در این مدت یکهزار و ۳۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز توسط عوامل انتظامی کشف و تعداد چهار هزار و ۱۴۵ نفر توزیع ، تهیه و مصرف کننده دستگیر شده است.
وی افزود: در شش ماهه اول امسال تعداد ۵۳ شبکه مواد مخدر نیز شناسایی و متلاشی شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = چهار