امسال ۱.۵ میلیون مسافر درون استانی جابجا شده اند

امسال ۱.۵ میلیون مسافر درون استانی جابجا شده اند

آراز آذربایجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی از جابجایی نزدیک به ۱.۵ میلیون مسافر درون استانی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
ارسلان شکری افزود: با احتساب مسافرت های انجام گرفته جاده ای از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع بیش از ۱۵۷ هزار سفر درون استانی انجام گرفته شده است.
وی با بیان اینکه همچنین در این مدت شاهد جابجایی حدود ۲۵ هزار مسافر بین المللی در استان بوده ایم که در قالب نزدیک به دو هزار سفر صورت گرفته است افزود: در مجموع در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیون مسافر به صورت درون و برون استانی و بین المللی در استان در قالب بالغ بر دویست هزار سفر جابجا شده اند.​
شکری با بیان اینکه در حال حاضر ۵ درصد رانندگان فعال باری کل کشور در این استان فعالیت دارند خاطرنشان کرد: تعداد رانندگان فعال باری آذربایجان غربی تا پایان تیرماه ۹۷ برابر با نزدیک به ۲۵ هزار نفر است که حکایت از رشد بیش از ۴ درصدی تعداد شاغلین این عرصه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تعداد شرکتهای فعال در حمل و نقل کالا در سطح استان ۱۶۹ شرکت و تعداد ناوگان فعال باری استان در حدود ۱۷ هزار دستگاه با میانگین عمر ناوگان ۱۶ سال است.
شکری اضافه کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۵.۳ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان به مقاصد مختلف جابجا شده است که سیمان مهمترین آن ها را شامل می شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۷ ب.ظ

دیدگاه


5 − یک =