رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان:

امسال بیش از ۲ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شد

امسال بیش از ۲ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شد

آراز آذربایجان ، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان طی سال جاری خبرداد.
سرهنگ ابراهیم جلیل پناه امروز ۷ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد، اعتیاد و مواد مخدر را یک معضل اجتماعی جهانی عنوان کرد و بااشاره به گزارش عملکرد این ستاد طی ۳ ماهه نخست سال جاری گفت: طی سال جاری ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان کشف شد که از این میزان یک تن مربوط به انتظامی استان است.
وی ادامه داد: امسال ۶۱۵ هزار عدد قرص روانگردان در استان کشف شد.
سرهنگ جلیل پناه بااشاره به انهدام ۱۱ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان خاطر نشان کرد: ۲۹۶۴ نفر دستگیر شدند که از این تعداد ۲۴۸۲ نفر معتاد و مابقی قاچاقچی، توزیع کننده و اعضای باند بودند.
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی جز ۳ استان چالش برانگیز در حوزه قاچاق مواد مخدر در کشور مطرح است، اظهار کرد: امسال ۵۹۶ طرح توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اجرا شده که در راستای اجرای این تعداد طرح، ۴۹۶ نفر توزیع کننده دستگیر شدند.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر در استان خاطر نشان کرد: طرحهای محله محور در سطح استان اجرا می شود و بانک اطلاعاتی مناطق آلوده جمع آوری شده و در این راستا معتادین مواد مخدر و توزیع کنندگان مواد دستگیر می شوند.
سرهنگ جلیل پناه تشدید دستگیری معتادین متجاهر و پاکسازی مناطق آلوده و اجرای برنامه های پیشگیرانه را از برنامه های ستاد مبارزه با موادمخدر فرمانده انتظامی استان در هفته مبارزه با موادمخدر عنوان کرد.
وی بر اهمیت اطلاع رسانی امیدبخش در برابر اقدامات ناامید کننده دشمن تاکید کرد و گفت: رسانه ها به عنوان حافظان امنیت،با انتشار اخبار تاثیرگذار،سازنده و امیدبخش آرامش را به جامعه تزریق کنند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۶:۴۴ ب.ظ

دیدگاه


سه + = 11