مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

امروز مبلغان دینی در خط مقدم جبهه فرهنگی حضور دارند

امروز مبلغان دینی در خط مقدم جبهه فرهنگی حضور دارند

آرازآذربایجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: امروز مبلغان دینی به عنوان افسران نبرد با جنگ نرم دشمنان، در خط مقدم جبهه فرهنگی حضور دارند.
حجت‌الاسلام محمد داداش زاده، صبح یکشنبه در همایش روحانیون مستقر آذربایجان غربی بر شناخت عمیق از روحانیون از جامعه و راهکارهای مختلف مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: القای امید و آرامش یکی از تفاوت های نگرش اسلامی با نگرش غربی در جامعه است و رهبر معظم انقلاب همواره بر نگرش امیدوارانه تاکید دارند.
وی ادامه داد: بزرگترین جنگ امروز، جنگ فرهنگی با دشمنان است که شما روحانیون به عنوان فرماندهان جبهه های فرهنگی در این نبرد حضور دارید، اصلی ترین وظیفه روحانیون تبلیغ دین و مقابله با این مشکلات اجتماعی و تبلیغات سوء فرهنگی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امروزه مبلغان دینی با توجه به اوضاع اجتماعی و تشخیص وظیفه این رسالت بزرگ را بر عهده گرفته اند اضافه کرد: در این راستا روحانیون مستقر که با درک این مسئولیت خطیر عهده دار آن شده اند، پاداشی بسیار ارزشمند و بزرگ نصیب خود می کنند.
حجت‌الاسلام داداش تصریح کرد: شما روحانیونی که از خانه و کاشانه خود در راه خدا و اشاعه دین و احکام اسلامی و با تحمل رنج و مشقات فراوان هجرت کرده اید خداوند سبحان طبق فرموده رسول اکرم (ص) بهشت برین، فراخ روزی، حل مشکلات زندگی را برای هجرت کنندگان درنظر می گیرد.
وی گفت: در حال حاضر دشمنان با استفاده از فضای مجازی و تبلیغات منفی علیه اسلام و کشورمان در رسانه های گروهی پیوسته بدنبال توطئه و مخدوش کردن چهره ی اسلام و مسلمانان هستند، لازم است شما مبلغین در جریان دسیسه های شیطانی آنها باشید تا بتواند با آگاهی کامل و با استفاده از آیات الهی، روایات، تبادل نظر و اندیشه ها راهکاری مناسب را در این خصوص ارائه دهید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی همچنین خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری بسیار موثرتر است و در همین راستا باید فرهنگ‌سازی انجام شود.
وی افزود: بحث اعتیاد امروزه تهدیدی جدی است و علاوه بر اعتیاد به تریاک، امروزه اعتیاد به شیشه و مواد مخدر صنعتی رواج پیدا می‌کند که لازم است توجهات بیش‌تری در این زمینه انجام شود.
منبع: مهر

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


3 × چهار =