امام جمعه سلماس:

امروزه پای بانک ها بر گلوی تولید کنندگان است

امروزه پای بانک ها بر گلوی تولید کنندگان است

گروه خبر: امام جمعه سلماس گفت: پای بانک_ها امروز بر گلوی تولید کنندگان قرار دارد و تسهیلات به سختی ارایه می شود و بازپرداخت ها تولیدکنندگان را زمین گیر می کند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام طباطبایی، در آیین تکریم و معارفه دادستان سلماس که با حضور مسئولین قضایی، اجرایی، نظامی و انتظامی آذربایجان غربی و سلماس در این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: پای بانک ها امروز بر گلوی تولید کنندگان قرار دارد و در همین راستا از ریاست کل دادگستری تقاضا داریم آن دسته از تولید کنندگانی که با این وضع مواجه شده اند را یاری کنند. حجت الاسلام طباطبایی اضافه کرد: در شهرستان سلماس با جمعیت ۲۴۰ هزار نفر شاهد تراکم بسیار پرونده های قضایی هستیم که امیدواریم با درایت و توجه خاص ریاست کل دادگستری استان شاهد حل این مشکل باشیم.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات عباسی،دادستان سابق عمومی و انقلاب سلماس،برای خدا کرمی دادستان جدید سلماس آرزوی توفیق کرد.
کاظم غنی زاده،سرپرست فرمانداری سلماس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت گفت: همه مسئولین باید روش و منش شهیدان رجایی و با هنر را سرلوحه کار خود قرار دهند و در طریق خدمت به مردم از هیچ سختی نهراسند و همواره در خدمت مردم باشند. غنی زاده افزود: امر قضاوت از مهم ترین و حساس ترین امور می باشد و قضات عدالت پیشه باید با تاسی از سیره مولا علی(ع) در بسط و گسترش عدالت کوشا باشند.
در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای ناصر عباسی، دادستان سابق حوزه قضایی سلماس تقدیر و با تقدیم حکم، ولی خداکرمی به عنوان دادستان جدید سلماس معرفی شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


− هشت = 1