معاون رییس جمهوری در سلماس//

امروزه انسجام مردمی مهمترین مولفه قدرت ملی است

امروزه انسجام مردمی مهمترین مولفه قدرت ملی است

آرازآذربایجان- معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: اتحاد و انسجام مردمی مهمترین مولفه قدرت ملی در دنیای امروز است و این شاخص قدرت در ایران اسلامی موج می زند.
حسینعلی امیری در آیین افتتاحیه جشنواره ملی عشایر در بخش کوهسار شهرستان سلماس، افزود: این اتحاد و انسجام مردمی، زیبایی ایران اسلامی را نیز روز به روز بیشتر جلوه می دهد.
وی اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه های بیشمار دشمنان به ویژه در حوزه اقتصادی بیش از گذشته به اتحاد و انسجام مردمی نیاز دارد.
وی همچنین عشایر را در مقابله با توطئه ها علیه کشور پیشتاز دانست و بیان کرد: هرگاه که ایران به حضور مردم در صحنه های مختلف نیاز داشته است، عشایر پیشرو و پرچم دار بوده اند.
معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد: این حضور در دوران قبل از انقلاب، پیروزی، دفاع مقدس، انتخابات، سازندگی و اقتصاد مقاومتی قابل مشاهده بوده است و همچنان ادامه دارد.
وی تاکید کرد: عشایر در پیروزی پرشور دکتر روحانی در انتخابات گذشته نیز نقش بسیار قابل توجهی داشتند و توانستند سهم خود را در راستای انتخاب دکتر روحانی به خوبی ادا کنند.
امیری سهم قابل توجه عشایر در تولید مواد پروتئینی و لبنیات مورد نیاز کشور را بسیار قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: به اهتمام دولت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی جهت اشتغال روستایی و عشایری اختصاص یافته است و عشایر باید از این فرصت بهره ببرند.
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهوری پیش از حضور در جشنواره ملی عشایر در آیین بهره برداری از ۳۸ طرح آبرسانی روستایی آذربایجان غربی حضور یافت.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۲ ب.ظ

دیدگاه


+ چهار = 13