استاندار:

اماکن بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی در آذربایجان‌غربی تعطیل می‌شود

اماکن بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی در آذربایجان‌غربی تعطیل می‌شود

گروه خبر:استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر توجه فرمانداران و فرماندهی انتظامی استان بر رعایت دستورهای بهداشتی و مصوبات استانی در اماکن پرتردد گفت: اماکنی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل می‌شود زیرا کرونا تمام نشده و درصورتی که دستورات بهداشتی رعایت نشود، بار دیگر اوج می‌گیرد. محمدمهدی شهریاری شامگاه شنبه در چهلمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: باید به این امر توجه شود که کار مقابله سخت‌تر از روزهای نخست بوده و باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی همچنان ادامه داشته باشد.
وی افزود: عبور از بحران کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از تجمع و اجرای دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی ممکن است.
وی تاکید کرد: نباید مردم فکر کنند که کار کرونا تمام شده زیرا هنوز راه سختی پیش رو داریم و عادی انگاری کرونا توسط بخشی از مردم و مسوولان به شیوع بیشتر بیماری و اعمال مجدد محدودیت‌ها منجر می‌شود.
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای کامل فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.شهریاری بیان کرد: متاسفانه بی توجهی برخی مسوولان به دستورات بهداشتی عواقب خطرناکتری در قیاس با بی‌توجهی مردم به دنبال دارد و مسوولان نسبت به اجرای دقیق مصوبات و دستورات بهداشتی در خط مقدم هستند و هیچ کوتاهی در این مورد قابل قبول نیست.
ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


× چهار = 12