- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

اقتصاد مقاومتی نقشه راه رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است

Posted By admin On فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ @ ۶:۱۲ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

گروه خبر:امام جمعه شهرستان خوی گفت: اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل مناسب و منطقی نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.
حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در نشست مشترک مسئولان شهرستان خوی با روحانیان اهل تسنن بخش صفائیه خوی، با اشاره به نام گذاری سال و نقش روحانیت در تحقق شعار امسال اظهار کرد: روحانیان به عنوان پیشقراولان توسعه اهداف نظام، باید در عمل به وظیفه سنگین خود در تبلیغات هوشیارتر و آگاه تر عمل کنند.
وی حفظ وحدت و یکپارچگی را رمز حرکت به سوی اهداف والای انقلاب دانست و افزود: یکی از ویژگی های روحانیت در طول تاریخ مردم دار بودن و حضور آنها در میان مردم در تمامی لحظه ها و شئون زندگی بوده و بدین جهت پایگاه مردمی آنها بسیار قوی است.
وی در ادامه با قدردانی از روحانیان بخش صفاییه خوی اظهار کرد: فعالیت های تبلیغی شما در این بخش کوهستانی که نوع روستاهای آن صعب العبور و فقیرنشین است، یک نوع جهاد محسوب می شود. حجت الاسلام شکوری با اشاره به حوادث و اتفاقات ناگوار جهان اسلام که با حمایت استکبار جهانی و ارتجاع عرب منطقه صورت می گیرد، گفت: متاسفانه به صورت روزمره تعداد زیادی از مسلمانان توسط تکفیری_ها قتل عام می شوند.
وی افزود: یکی از رسالت های سنگین روحانیت روشنگری توده های مردم در این موضوع است.
وی با اشاره به حوادث و اتفاقات اوایل پیروزی انقلاب در منطقه که تعدادی از گروهک های وابسته به دشمنان به شرارت مشغول بودند، بیان کرد: بخش مهمی از عقب ماندگی های روستاهای مرزی به خاطر همین موضوع بوده که این گروهک ها اجازه نمی دادند نیروهای خدماتی و جهادی وارد منطقه بشوند و خدا را شاکریم که اکنون در اثر هوشیاری و بیداری فرزندان ایران اسلامی اعم از نیروهای مسلح و امنیتی امنیت پایدار در منطقه حاکم شده است.
حسین سیوانی اصل فرماندار شهرستان خوی هم در این نشست با اشاره به برخی عقب ماندگی های بخش عشایری این شهرستان از اجرای طرح_های زیربنایی برای توسعه این منطقه در سال جاری خبر داد.بخش صفائیه خوی با بیش از ۲۴ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب شهرستان خوی واقع است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%88%d9%85%d8%aa%d9%8a-%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d8%b3%d9%8a%d8%af%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d9%be%d9%8a%d8%b4%d8%b1%d9%81/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.