- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

اقتصاد ضعیف زمینه‌‌ساز نفوذ و سلطه دشمنان است

Posted By admin On اسفند ۷, ۱۳۹۷ @ ۱۰:۲۱ ق.ظ In اخبار ویژه,ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد ضعیف زمینه‌‌ساز نفوذ و سلطه دشمنان است گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نگاه دوراندیشانه، آگاهانه و مدبرانه به ۴۰ سال آینده کشور است.
به گزارش آرازآذربایجان ، سیدهادی بهادری افزود: رهبر معظم انقلاب با درایت و دوراندیشی همانگونه که در برهه های مختلف عمل کرده اند این بار نیز با این بیانیه حفظ دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب و آماده شدن برای ۴۰ سال آینده و عبور از مراحل مختلف را توصیه فرموده اند.
وی با بیان اینکه جوانان هسته مرکزی ‘بیانیه گام دوم انقلاب’ هستند، اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جمعیت جوان زیر ۴۰ ‌سال فرصت ارزشمندی برای کشور است که هیچ اندوخته‌ مادی با آن قابل مقایسه نیست.وی ادامه داد: با توجه به اینکه جوانان در انقلاب و جنگ نقش برجسته ای ایفا کردند برهمین اساس در شرایط فعلی نیز می توانند با مدیریت جهادی توسعه جامعه را رقم زده و کشور را در عرصه های مختلف به قله پیشرفت برسانند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علم و پژوهش از بندهای دیگر این بیانیه است و تاکید شده بدون نگاه علمی و کار پژوهشی و صرفا با نگرش سنتی و ساده لوحانه نمی توان در دنیای امروز حرکت کرد برهمین اساس محور قرار گرفتن پژوهش توسط جوانان در این بیانیه مورد تاکید قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه اقتصاد از نکات دیگر این بیانیه است، اظهار داشت: این بیانیه توجه به ظرفیت های داخلی را سفارش کرده و تاکید می کند تنها راه استقلال اقتصادی کشور بها دادن به توانایی های داخلی است.
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت بیان کرد: در’بیانیه گام دوم انقلاب’ اقتصاد یک نقطه‌ کلیدی تعیین‌کننده است و اقتصاد قوی، نقطه‌ قوت و عامل مهم سلطه ‌ناپذیری و نفوذناپذیری کشور و اقتصاد ضعیف، نقطه‌ ضعف و زمینه‌‌ساز نفوذ و سلطه دشمنان است.
رهبر معظم انقلاب پس از ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ و وارد شدن انقلاب به ۴۰ سالگی ‘ بیانیه گام دوم انقلاب’ را مطرح کردند؛ این بیانیه در هفت بند شامل علم و پژوهش، اقتصاد، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، سبک زندگی اسلامی و عزت ملی تدوین شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d8%b6%d8%b9%d9%8a%d9%81-%d8%b2%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%87%e2%80%8c%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d9%81%d9%88%d8%b0-%d9%88-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%87-%d8%af%d8%b4/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.