نماينده مردم اروميه در مجلس:

اقتصاد آذربایجان غربی به طور کامل در حال نابودی است

اقتصاد آذربایجان غربی به طور کامل در حال نابودی است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : معاونان اقتصادی استاندار و مدیرکل و مسئولین صنایع و معادن استان در ایجاد مشکلات بدون نقش نبوده و هرکدام به نوبه خود باید پاسخگو باشند چراکه اقتصاد آذربایجان غربی به طور کامل در حال از بین رفتن و نابودی است.
هادی بهادری با اشاره به مشکلات کارگران فولاد ارومیه، گفت: اکنون مشکلات و بدهکاری های گروه صنعتی فولاد ارومیه تبدیل به معضل شده است. مدیران این مجموعه وام هایی کلان از بانک ها برداشته و اکنون به بازپرداخت آن نیستند.
وی، با اشاره به تلاش های مسئولان در خصوص حل این مشکل، گفت: با وجود تلاش_های فراوان مسئولان در جهت حل این مشکل یکی از مدیران این واحد به دلیل بدهکاری ها و مشکلات مالی اکنون در مرحله دستگیری و زندان بوده و فرد دیگر همچون وی دارای بدهکاری هایی با عدد های نجومی است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در خصوص راه های حل این مشکلات، افزود: گروه صنعتی فولاد ارومیه متشکل از ۶ کارخانه است که اکنون تنها ۲ مورد از آن ها با بازده ۱۰ درصدی در حال فعالیت هستند باید به هر نحوی ماشین آلات بسته بندی شده در کارخانجات را تعیین تکلیف کنیم.
بهادری، در خصوص مسببان اصلی مشکلات اقتصادی حاکم بر آذربایجان غربی، تاکید کرد: کمسیون صنایع و معادن دارای ضعف های بسیاری است و دلیل اصلی رکود اقتصادی نیز عدم نظارت و کم کاری اعضای کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی است.
عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در خصوص ارزیابی وضعیت فعلی کارخانجات آذربایجان غربی، اظهار داشت: شرایط فعلی کارخانجات در وضعیت بحرانی بوده و در ۱۰ سال آخر هیچ کدام از نمایندگان عضو کمسیون صنایع و معادن آن گونه که باید و شاید فعالیتی نداشته اند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا، وی همچنین تصریح کرد: معاونان اقتصادی استاندار و مدیرکل و مسئولین صنایع و معادن استان در ایجاد مشکلات بدون نقش نبوده و هرکدام به نوبه خود باید پاسخگو باشند چراکه اقتصاد آذربایجان غربی به طور کامل در حال از بین رفتن است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


× 9 = هشتاد یک