افزون بر ۳۵۵ میلیارد ریال در معادن آذربایجان غربی سرمایه گذاری شد

افزون بر ۳۵۵ میلیارد ریال در معادن آذربایجان غربی سرمایه گذاری شد

آراز آذربایجان- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۴۷ درصدی سرمایه گذاری در بخش معادن استان طی سال گذشته خبرداد.
پریسا عابد پور افزود: در سال رونق تولید با حجم سرمایه گذاری بیش از ۳۵۵ میلیارد ریال در معادن استان نسبت به مدت زمان مشابه سال ۹۷ بیش از ۴۷ درصد رشد را در این حوزه شاهد بودیم.
وی افزود: با صدور۴۳ پروانه بهره برداری در سال رونق تولید با ظرفیت استخراج سالانه بیش از ۶۷۸ هزارتن زمینه اشتغال جدید برای ۳۳۰ نفر در معادن استان فراهم شد.
عابدپور اضافه کرد: در سال گذشته ۷۰ فقره پروانه اکتشافی برای محدوده های معدنی استان صادر شد که در این حوزه نیز رشد بیش از ۱۲ درصدی را داشتیم و همچنین ۳۴ فقره گواهی کشف با حجم سرمایه گذاری صادر شد در حوزه معادن دارای گواهی کشف نیز رشد نزدیک به ۵۸ در را داشتیم.
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بیان کرد: هم اکنون در استان ۱۸۳ محدوده اکتشافی دارای پروانه اکتشافی معتبروجود دارد همچنین ۳۳ معدن دارای گواهی کشف و ۴۷۰ معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با اشتغال زایی برای ۵۰۷۹ نفر فعال است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۵ ب.ظ

دیدگاه


نُه − = 7