- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

افزایش حوادث غرق شدگی در آذربایجان غربی

Posted By admin On تیر ۷, ۱۴۰۰ @ ۱۱:۱۶ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان- رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۱۸ نفر در آب های استان غرق شدند.
باقر بهرامی افزود: در سال جاری ۱۸ نفردر آب های استان غرق شدند که ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل خود رشد دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۶ مورد ماموریت توسط اورژانس استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود ۴۵ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: از این تعداد ماموریت ۱۴ مورد اعزام به بیمارستان گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود ۳۳ درصد رشد را نشان می دهد.
بهرامی در خصوص فوت شدگان براثر غرق شدگی در آذربایجان غربی نیز یاد آور شد: از ۱۸ مورد غرق شدگی ۱۴مورد فوت شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود ۵۵ درصد رشد افزایش فوتی را نشان می دهد.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهارکرد: در میان فوتی ها یک مورد زن ومابقی مرد هستند و بوکان با ۵ و میاندوآب با ۴مورد بیشترین فوتی را در اثر غرق شدگی دارند.
وی ادامه داد: در سال جاری ۱ز ۱۸نفر غرق شده استان ۸ نفر در رودخانه ها، ۴ نفر در سدها، ۲ نفر چاه آب، یک نفر در کانال آب و سایر غرق شده اند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%ad%d9%88%d8%a7%d8%af%d8%ab-%d8%ba%d8%b1%d9%82-%d8%b4%d8%af%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.