رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی خبرداد

افزایش تعهد ۲۰درصدی خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی طی سالجاری

افزایش تعهد ۲۰درصدی خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی طی سالجاری

آراز آذربایجان-رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی گفت: میزان تعهد خیرین مدرسه ساز استان در ساخت فضاهای آموزشی ۲۰درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
آخوندیان در دومین جلسه کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی در محل کمیته امداد امام خمینی استان برگزار شد افزود: به لطف خدا و همت خیرین استان امسال نسبت به سال گذشته با اعتبار ۴۵میلیارد تومان تعهد مدرسه سازی در استان ۲۰درصد افزایش یافته است.
آخوندیان تصریح کرد: در سطح استان در مهر امسال ۴۹مدرسه درقالب ۲۹۳کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان داده شد که ۳۰میلیارد تومان هزینه شده بود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی به برنامه های این مجمع در دهه فجر اشاره کرد و افزود:در دهه فجر امسال در۲۲شهرستان برنامه های دهه فجر اجرا می شود و تا دهه فجر ۷باب مدرسه در قالب ۲۱کلاس در شهرستان های خوی،سردشت ،بوکان،تکاب افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز استان تعهد ساخت ۱۷۶مدرسه در قالب ۵ هزارو ۹۱۰ کلاس با اعتبار ۲۲۷۳میلیارد تومان هزینه در تعهد خود دارد.
آخوندیان اظهار کرد: وظیفه همه سازمان های دولتی و مردمی این است که همه برنامه ها ،دستورالعمل ها را اجرا کنیم و مجمع خیرین از آنجا که همه کارهایش فی سبیل الله است تا آنجا که در توان باشد انجام وظیفه خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 1 =