افزایش ناگهانی قیمت بنزین نباید زندگی مردم را مختل کند

افزایش ناگهانی قیمت بنزین نباید زندگی مردم  را مختل کند

گروه خبر: امام جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: باید تلاش شود که این گرانی موجب اختلال در زندگی مردم نشود، در کنار آن هم مردم باید دقت کنند و با افزایش ناگهانی قیمت بنزین نسبت به افزایش قیمت سایر اقلام اقدام نکنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه ایران اسلامی نماد وحدت و بستر زندگی مسالمت آمیز شیعه و سنی است، اظهارداشت: دفاع از فلسطین، سوریه و دیگر کشورهای آزادی‌خواه نشان دهنده این موضوع است که وحدت میان مسلمانان مقدم بر نژاد و مذهب است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی گوشه‌ای از تلاش کشورمان برای ایجاد وحدت است.
حجت الاسلام قریشی ادامه داد: در آذربایجان‌غربی باید در راستای همین محور حرکت کنیم و استان نماد وحدت اسلامی باشد.
وی گفت: مساله افزایش نرخ بنزین با نظر اقتصاددانان و با تدبیر دولت انجام شده، هرچند کاش این قیمت‌ها به مرور بالا رفته و با تاثیر کمتر افزایش می‌یافت.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد: باید تلاش شود که این گرانی موجب اختلال در زندگی مردم نشود، در کنار آن هم مردم باید دقت کنند و با افزایش ناگهانی قیمت بنزین نسبت به افزایش قیمت سایر اقلام اقدام نکنند.
وی متذکر شد: با وجود تاکیدات چندباره رهبر انقلاب بر مدیریت اصولی، باید مسئولان دولتی پاسخگو باشند که چرا به موقع اقدام درست نکردند و در مورد کارت سوخت و افزایش نرخ بنزین اقدامات متضاد انجام دادند؟ باید خود دولت با تدبیر و کمک به قشر ضعیف نسبت به اصلاح وضعیت اقدام کند.
حجت الاسلام قریشی ابراز داشت: اکنون که مسئولان افزایش قیمت بنزین را انجام داده‌اند، باید دقت کنند تا مردم در فشار نباشند. در کنار این امر، با شرایط موجود مردم هم باید رعایت انصاف را سرلوحه امور قرار دهند تا از این مرحله با سربلندی عبور کنیم.
وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های مختلف و به خصوص قوای سه‌گانه باید با صداقت برخورد کنند و در جامعه دوقطبی ایجاد نکنند، ادامه داد: قابل قبول نیست که روسای ? قوه اختلافاتشان را به سطح جامعه بکشانند و برخورد با فساد باید با اسناد روسای قوا و همراهی همه آن‌ها انجام شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: ورود جدی قوه قضائیه قابل ستایش است و باید سایر مسئولان در صورت داشتن اسناد ارائه دهند تا برخورد شود.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب مذاکره با آمریکا را ممنوع کرده‌اند و در خصوص دیگر کشورها هم تذکر داده‌اند که با نهایت توجه انجام شود، گفت: چرا ابهام در بیان موضوعات دارید؟ جز آمریکا و رژیم صهیونیستی، مذاکره با هیچ کشوری ممنوع نشده و تنها تذکراتی در مورد لزوم دقت در مذاکرات ارائه شده است.
حجت الاسلام قریشی ادامه داد: چند بار در موضوع مذاکره با آمریکا تجربه بدعهدی داریم؟ چرا شفاف صحبت نمی‌کنید و در مورد نقض کنندگان عهد و مذاکرات با صداقت صحبت نمی‌کنید؟
امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مسئولان از امامین انقلاب درس بگیرند و با مردم شفاف و بدون پرده صحبت کنند

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۳ ب.ظ

دیدگاه


+ هشت = 9