نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان:

افزایش تصاعدی قیمت ها مردم را در فشار شدید معیشتی قرار داده است

افزایش تصاعدی قیمت ها مردم را در فشار شدید معیشتی قرار داده است

گروه خبر: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: روند افزایش قیمتها در کشور از تصاعد حسابی هم رد شده و بطور هندسی افزایش میابد و مردم هم در فشارشدید معیشتی هستند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فشار اقتصادی سنگین بر مردم گفت: مسئولین در این زمینه باید تلاش خود را مضاعف کنند تا از هر راه قانونی این فشار را بکاهند .
حجت الاسلام عسگر دیرباز در مراسم گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی در سلماس که باحضور بیت این مجاهد نستوه آذربایجان و نیز مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مشکلات حال حاضر جامعه خاطرنشان کرد: روند افزایش قیمتها در کشور از تصاعد حسابی هم رد شده و بطور هندسی افزایش میابد و مردم هم در فشار هستند و مسئولین در این زمینه باید اهل عمل باشند و تلاش خود را مضاعف کنند تا از هر راه قانونی این فشار را بکاهند و به مردم نجیب کشور پاسخگو باشند .
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان تصریح کرد: عده قلیلی از مسئولین بر این عقیده اند که نمی¬توان مشکلات کشور را بدون توسل به کشورهای غربی حل نمود اما این بینش غلط است و اگر به جوانان ما همچون دوران دفاع مقدس میدان داده شود خواهیم دید چه تحولات مثبت و عظیمی در کشور رخ می_دهد .
دیرباز با اشاره به نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف برای اعتلای انقلاب و تامین امنیت کشور, تصریح کرد: امریکا از راه های مختلف در تلاش است تا این نفوذ عمیق ایران را در کشورهای منطقه کاهش دهد و از حالت تعادل فعلی خارج کند اما مردم متحد ما با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهبری معظم انقلاب استکبار جهانی را از رسیدن به این هدف شوم خود ناکام خواهند گذاشت .
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم ارتحال حجت الاسلام حسنی گفت: مردم قدردان مبارزی هستند که از چهارچوب خانواده و جان و مال خود برای رفاه حال و پیشرفت جامعه خارج شد و مجاهدتی بی مثال کرد .
دیرباز اظهار کرد: کمتر روحانی دیده ام که به لحاظ شجاعت و استقامت و پایداری در راه انقلاب همچون حجت الاسلام حسنی باشد . به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایسنا ، وی بیان کرد: مرحوم حسنی در دوران دفاع مقدس چه ازنظر مادی و چه از نظر معنوی حمایت و پشتیبانی کامل از جبهه ها داشت و علاقه باطنی وی برای خدمت به مردم برای کسب رضای الهی بود و در این راه همه چیز خود را فدا کرد .

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱ ق.ظ

دیدگاه


5 − سه =