افتتاح ۱۰ طرح شاخص در سفر آتی رییس جمهوری به آذربایجان‌غربی

افتتاح ۱۰ طرح شاخص در سفر آتی رییس جمهوری به آذربایجان‌غربی

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۱۰ طرح شاخص در استان آماده بهره‌برداری است، گفت: این طرح‌ها که نقشی اساسی در بهبود شاخص‌های توسعه استان دارد، با حضور رییس جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.
محمدمهدی شهریاری روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح فاز نخست انبار نفت جدید ارومیه افزود: این طرح‌ها شامل بیمارستان جامع زنان ارومیه، بیمارستان آیت‌الله خویی، بیمارستان تکاب، سد چپرآباد اشنویه، مساکن مهر، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی، پایانه مسافری سرو، پتروشیمی میاندوآب، پروژه های احیای دریاچه ارومیه و تالار مرکزی ارومیه است.
وی با تاکید بر اینکه بهبود شاخص‌های توسعه و تداوم چشم‌اندازهای مثبت اقتصادی ٢ راهبرد اصلی استان در سال جهش تولید محسوب می‌شود، گفت: برای تحقق کامل این ۲ هدف تسهیل و رفع موانع تولید و حمایت از اشتغال را در دستور کار داریم.
وب با اشاره به نقش انبار تازه افتتاح شده در تحقق اهداف پدافند غیر عامل، افزایش ذخیره سازی سوخت و تبدیل شدن ارومیه به مرکز اصلی صادرات سوخت به کشورهای همسایه بیان کرد: صرف اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومانی برای این پروژه مهم بیانگر اهتمام دولت برای توسعه استان است.
فاز نخست انبار نفت جدید ارومیه با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی افتتاح شد.
انبار نفت جدید ارومیه در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و با صرف ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تحقق اهداف پدافند غیر عامل،افزایش میزان ذخیره سازی سوخت و تعیین انبار جدید به عنوان هاب اصلی صادرات سوخت به کشورهای همسایه احداث شده است.
سفر رییس جمهوری پس از بحران شیوع بیماری کرونا به آذربایجان‌غربی انجام خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۸ ب.ظ

دیدگاه


4 × = شانزده