افتتاح سه پارک محله‌ای در مناطق کمتر برخوردار ارومیه

افتتاح سه پارک محله‌ای در مناطق  کمتر برخوردار ارومیه

گروه خبر: سه پارک محله‌ای در منطقه کمتر برخوردار ارومیه افتتاح شد.
به گزارش آراز آذربایجان مراسم نمادین افتتاح سه پارک محله‌ای در مناطق کمتر برخوردار ارومیه در محل باند پایین بلوار خاتم‌الأنبیاء پارک صفا با حضور شهردار ارومیه، جمعی از شورای شهرداری ارومیه، برخی مسئولان و شهروندان ارومیه برگزار شد.پارک محله‌ای ریحان‌آباد در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع با اهداف فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه احداث شده است.
پارک محله‌ای صفا به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و پارک ارغوان به مساحت ۱۲ هزار متر مربع از دیگر پرو‌ژه‌های فرهنگی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.
اعتبار هزینه شده برای احداث سه پارک محله‌ای مناطق کمتر برخوردار به طور مجموع ۳۲ میلیارد ریال بوده و مساحت کل پارک‌های احداث شده ۲۱ هزار متر مربع است.
از اهداف اجرای پروژه‌هایی متنوع فرهنگی و عمرانی در مناطق کم برخوردار جامعه عمل پوشاندن به شعار محله محوری است به گونه‌ای که شهروندان حس تبعیض را از خود دور ساخته و در پروژه‌ها و عملیات عمرانی و فرهنگی همگام با مسئولان حرکت کنند.
*زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم می‌کنیم
استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های کارکنان شهرداری ارومیه در ارائه خدمت به مناطق محرم گفت: تلاش برای خدمت به محرومان و مستضعفان از جمله اهداف و اولویت‌های نظام اسلامی است که امیدواریم با همت مردم و مسئولان دیگر شاهد وجود مناطق محروم و کم برخوردار در استان نباشیم.
سعادت جوانان و نوجوانان را سرمایه‌های ملی عنوان نمود و افزود: امید وارم با تلاش و همت مضاعف مسئولان و ایجاد زمینه‌های اشتغال و ازدواج جوان، مشکلات این قشر فعال و پویا در کشور حل شود.
وی با اشاره به ۱۱ هزار و ۸۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در استان گفت : بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و جذب سرمایه گذاران به استان زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم می‌کنیم.
*لزوم شناسایی ظرفیت‌های جوانان برای ساماندهی اقتصاد و فرهنگ کشور
شهردار ارومیه گفت: شناسایی ظرفیت‌های مهم در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان برای ساماندهی اقتصاد و فرهنگ الزامی است.
محمد حضرت‌پور در این مراسم اظهار داشت: اجرای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی به این سرعت حاصل زحمت کارکنان و کارگران تلاشگر شهرداری ارومیه است.
وی افزود: با توجه ویژه دولت تدبیر و امید به فضاسازی شهر برای رفاه بیشتر شهروندان، شهرداری ارومیه نیز پروژه‌های متنوعی برای اجرا در پیش گرفته است که احداث پارک‌های محله‌ای نمونه‌ای از این طرح‌ها است.
حضرت‌پور تصریح کرد: مسئله مهم کشور شکوفایی اقتصاد و فرهنگ است که اولویت شهرداری ارومیه در این راستا شناسایی تمام ظرفیت‌های مهم در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان برای ساماندهی اقتصاد و فرهنگ کشور است.
وی خاطرنشان کرد: آرامش امروز مردم نتیجه تلاش شهیدان است و شهرداری ارومیه در چنین روز مبارکی تمامی پروژه‌های احداثی خود را هدیه به خون پاک شهیدان می‌کند.
شهردار ارومیه اظهار داشت: در کل پروژه‌های شهری نگاه شهرداری نگاه مدیریتی بوده و هدف از اجرای پروژه‌های عمرانی ایجاد اشتغال برای جوانان است.
*اجرای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی نتیجه همت شهرداری ارومیه است
رئیس شوراهای اسلامی آذربایجان غربی در این مراسم گفت: اجرای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی متنوع نتیجه همت شهرداری ارومیه است.
رسول اصغرزاده اظهار داشت: در چنین روزهای پرفیضی جا دارد که ابتدا میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) را تبریک بگوییم.
وی با تقدیر و تشکر از حضور مردم در مراسم افتتاح پارک محله‌ای، افزود: اگر امروز شاهد بهره‌برداری از طرح‌های فرهنگی و عمرانی هستیم نتیجه تلاش شبانه‌روزی شهرداری ارومیه است.
رئیس شوراهای اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به همکاری خوب شورای شهر با شهرداری ارومیه، تصریح کرد: تمام تلاش مسئولان در راستای ارائه خدمات رفاهی به شهروندان است.
وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های بارز شهرداری ارومیه و شورای شهر جدیت، پشتکار و سرعت عمل در به سرانجام رساندن پروژه‌های اجرایی است.
اصغرزاده در پایان عنوان داشت: امروزه در جای جای شهر ارومیه می‌توان نشان از آبادانی و سازندگی یافت و این آبادانی جز با تعامل مسئولان شهرداری و شورای شهر امکان‌پذیر نیست.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 9 =