نماينده مردم اروميه در مجلس وعده داد

افتتاح راه آهن ارومیه مراغه هفته آینده با حضور رییس جمهور

افتتاح راه آهن ارومیه مراغه هفته آینده با حضور رییس جمهور

گروه خبر: عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بهبود شرایط جاده های آذربایجان غربی خبر داد و گفت: راه آهن ارومیه ـ مراغه در صورت تایید نهایی آن در هفته جاری هفته آینده با حضور ریاست جمهوری افتتاح می_شود.
سید هادی بهادری در خصوص نبود جاده های ترانزیتی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: برای حل معضل جاده ها در استان باید این مسئله از شهرستان ها و جاده های شهرستان آغاز و به مرکز استان برسد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس ، با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد جاده های مواصلاتی استان ترمیم و به استاندارد نزدیک شده اند، گفت: در ارومیه مشکلات تمامی جاده های مواصلاتی را حل کرده و تنها در جاده ترانزیتی سرو مشکلاتی موجود است که با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده هنوز به اتمام نرسیده است.عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه جاده ارومیه ـ سرو در مسئله اعتبار مشکلی ندارد، ابراز کرد: این جاده به دلیل مشکلات با پیمانکار که تا حدودی حل و فصل شده، به اتمام نرسیده است.
وی، ادامه داد: مسائلی از جمله ۲ بانده سازی عریض کردن و رفع آسیب های جاده ای از جمله مسائل مدنظر در بهبود شرایط جاده های استان بوده است.
بهادری، عنوان کرد: در خصوص ترانزیت سازی جاده های ارتباطی استان باید مسئولان توجه بیشتری داشته باشند چرا که به دلیل شرایط جغرافیایی این استان بیشتر ترانزیت از این جاده_ها انجام می شود.وی، تصریح کرد: به دلیل بهبود شرایط تمام جاده های استان اقدام به حل مشکلات جاده ارتباطی ارومیه ـ تبریز از قطعات ۳ و ۴ محدوده تبریز کرده ایم چراکه بیشتر مردم آذربایجان غربی از این جاده استفاده کرده و در صدد هستم مشکلات این جاده را نیز حل کنیم.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در خصوص افتتاح راه آهن ارومیه ـ مراغه عنوان کرد: در هفته جاری با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی آخرین بازدید از راه آهن انجام می شود و با اخذ تاییدیه نهایی، هفته آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲ ق.ظ

دیدگاه


8 − سه =