اعمال محدودیت های سیزده بدر برای صیانت از سلامت مردم است

اعمال محدودیت های سیزده بدر برای صیانت از سلامت مردم است

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصویب اعمال محدودیت های ویژه ترددی برای سیزده بدر در استان گفت: این محدودیت ها به طور قطع برای صیانت از سلامت مردم است.
مهر محمدمهدی شهریاری در جلسه فوق العاده تصمیم گیری برای مدیریت ترددها در روز سیزده فروردین با اشاره به روند شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از این روند به روبه رشد افزود: با توجه به تصمیم ستاد استانی و دستور العمل طرح فاصله گذاری اجتماعی محدودیت‌های ویژه برای جلوگیری از خروج مردم به سمت تفرجگاه‌های داخل و خارج از شهرها مصوب می‌شود.
وی با قدردانی از همراهی قاطبه مردم با طرح فاصله گذاری اجتماعی، از همه مردم استان درخواست نمود تا با تمکین به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ۱۳ فروردین از منازل به قصد تفریح خارج نشوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی از مردم درخواست کرد تا در ۱۳ فروردین به قصد تفریح و سیزده بدر از منازل خارج نشوند تا با قطع زنجیره شیوع انتقال ویروس بیش از پیش بر این بیماری فائق بیاییم.
کمیته امنیتی ستاد استانی مقابله و مدیریت کرونا نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر تعطیلی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و کانون‌های گردشگری در استان، از خروج شهروندان برای حضور در اماکن گردشگری و تفریحی داخل و خارج شهرها جلوگیری به عمل خواهد آمد، لذا از آحاد مردم شریف استان درخواست می‌شود در روز سیزده فروردین از منازل خود خارج نشوند تا شاهد شیوع گسترده بیماری کرونا نباشیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


+ شش = 15