- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

اعمال محدودیت های جدید کرونا در ۱۰ شهرستان آذربایجان غربی آغاز شد

Posted By admin On تیر ۱۴, ۱۳۹۹ @ ۲:۰۰ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان- – شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد:برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا محدودیت‌های جدید از امروز شنبه در ۱۰ شهرستان با وضعیت قرمز استان اعمال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی، با توجه به درخواست ستاد استانی و موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا محدودیت‌های جدید در شهرستان‌های با وضعیت قرمز شامل ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، سلماس، مهاباد و میاندوآب از امروز شنبه به مدت یک هفته اجرا می‌شود.
در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: این محدودیت‌ها در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها دیگر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها خواهد بود.
استخرهای سرپوشیده، سینماها، مراکز نمایش تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها نیز شامل این محدودیت‌ها می‌شوند.
طبق این اطلاعیه، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش شامل محدودیت شده و بقیه اصناف و اماکن با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک برای خود و همه مراجعان می‌توانند فعالیت کنند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%b9%d9%85%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%ad%d8%af%d9%88%d8%af%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%db%b1%db%b0-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%b3/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.