- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌غربی انتخاب شدند

Posted By admin On اسفند ۵, ۱۳۹۹ @ ۱۲:۰۲ ب.ظ In سیاسی | No Comments

آراز آذربایجان- مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان آذربایجان‌غربی از انتخاب اعضای هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.
قنبر کریم نژاد با اشاره به اینکه اعضا هیأت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان معرفی شدند، افزود: قنبر کریم نژاد به عنوان رئیس و سخنگو، حجت‌الاسلام جواد حسین‌خانی، حجت‌الاسلام رضا میرزایی، جعفر پروال و رضا صمیمی به عنوان اعضای این هیئت در استان معرفی شده و احکام آنان نیز ارائه شده‌است.
وی با بیان اینکه بر اساس اصل ۹۹ قانون اساسی، شورای نگهبان نظارت بر انتخابات‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری، ریاست‌ جمهوری، مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ و مراجعه‌ به‌ آرا عمومی‌ و همه‌پ رسی‌ را بر عهده‌ دارد افزود: طبق قانون، هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مرکز استان تشکیل نخواهد شد و وظایف قانونی هیئت نظارت در شهرستان ارومیه به عهده هیئت نظارت استان است.
کریم نژاد افزود: نظارت و رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که به‌طور هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد گرفت به عهده مجلس شورای اسلامیو نمایندگان منتخب مجلس در استان خواهد بود و طبق قانون هیئت‌های نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هیچ‌گونه مسئولیتی ندارند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%b9%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d9%87%db%8c%d8%a6%d8%aa-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.