نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

اعتراض و مطالبه گری حق مسلم مردم است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه اعتراض و مطالبه گری حق مسلم مردم است گفت: دولت از قشر ضعیف و آسیب پذیر حمایت کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در سخنرانی پس از راهپیمایی مردمی حمایت از امنیت و اقتدار ملی در ارومیه با تاکید براینکه دولت برای حمایت کامل از قشر آسیب پذیر جامعه تلاش و عزم جدی کند، افزود: دولت در توزیع ثروت و منابع عمومی تدبیر کند تا همه مردم از رفاه و آسایش بهره مند شوند.وی با بیان اینکه اعتراض و مطالبه گری قانونی حق مسلم مردم است، اظهار کرد: مسئولان باید در برابر سوالات مردم پاسخگو باشند.
وی با اشاره به جریان اخیر فتنه در کشور توسط اغتشاشگران بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز این فتنه‌ها را پیش‌بینی کرده بودند و این فتنه نیز در این ایام ظهور یافت و دولت و مسوولان باید به طور کامل منویات رهبری را پیاده کنند.
امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه تصمیم دولت در افزایش قیمت بنزین عجولانه بود افزود: بی‌شک دولت باید در این موضوع علاوه بر اینکه به تدریج قیمت بنزین را افزایش می‌داد، پیش از آن نیز به مردم اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌داد و پس از بررسی‌های کارشناسانه، این تصمیم گرفته می‌شد.قریشی گفت: متاسفانه عده‌ای فرصت‌طلب از شرایط به وجود آمده سوء استفاده کرده و دست به آتش‌سوزی زدند که تمامی این اقدامات از نظر اسلام نامشروع است و باید محکوم شود.
امام جمعه ارومیه با محکوم کردن تخریب اموال عمومی توسط اختشاشگران طی روزهای اخیر، باتاکید براینکه مسئولان باید با شورشگران به جد برخورد کنند، ادامه داد: آسیب رساندن به اموال مردم و اماکن عمومی در شرع مقدس اسلام نامشروع و این عمل از سوی همگان محکوم است.حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران همواره پشتیبان مقام معظم رهبری بوده و هستند و با حضور در صحنه های مختلف به دنیا ثابت کردند که اجازه کوچکترین صدمه به نظام و انقلاب از سوی دشمنان را نخواهند داد.
وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولین باید از فرمایشات رهبری اطاعت کرده و به توصیه های معظم له عمل کنند، خاطر نشان کرد: رهبری داهیانه معظم له و هوشیاری و کیاست ایشان تمام آرزوها و برنامه های دشمنان را باشکست مواجه کرده است؛ باید که سخنان رهبری فصل الخطاب قرارگیرد.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه ایران درعرصه_های سیاسی، امنیتی پیشرو و موفق است، تصریح کرد: با تلاش و پیروی از منویات رهبری بزودی در عرصه اقتصادی نیز پیروز و موفق خواهیم شد و پرچم توحید و ایران اسلامی در بالاترین جایگاه در دنیا نصب خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


× 2 = شش