اظهارات مستدل و منطقی دکتر روحانی موجب سربلندی ملت ایران شد

اظهارات مستدل و منطقی دکتر روحانی موجب  سربلندی ملت ایران شد

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه گفت : اظهارات منطقی و مستدل دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل، موجب سربلندی و سرافرازی ملت ایران شد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی در گفت و گوی اختصاصی افزود : رئیس جمهور محترم در قلب آمریکا با اقتدار تمام از حقوق ملت ایران دفاع کرد و یکبار دیگر بر مواضع به حق و اصولی جمهوری اسلامی در قبال مسائل جهانی پای فشرد.
وی اظهارکرد : دکتر روحانی نه تنها از ملت ایران، بلکه از تمامی ملت های مظلوم جهان دفاع کرد و نسل کشی ، ترور و جنگ را شایسته انسان و جهان امروز ندانست .امام جمعه ارومیه ادامه داد : جهان بینی خردمندانه و دیپلماسی توانمند دکتر روحانی، سران تمامی دولت ها را به سوی خود جلب کرد و توانست تصویری مثبت و متمدن از ایران و ایرانی نشان دهد .
حسنی، نتیجه اظهارات رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل را بسیار پربار و سازنده برای تمام ملت های جهان دانست و اظهار داشت: گفتمان اعتدالی و خردگرایان دکتر روحانی سرآغازی برای حرکت جامعه جهانی بسوی صلح پایدار و احقاق حقوق از دست رفته ملت هاست.نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: دکتر روحانی توانست با تبعیت از دیدگاه ها و منویات رهبر معظم انقلاب ، جایگاه ایران را در جهان ارتقا داده و به دنیا بفهماند که ملت ایران اهل صلح و دوستی است و جنگ و خشونت در قاموس این ملت جایی ندارد .
وی علاقه مندی سران کشورهای جهان بخصوص آمریکا برای گشودن باب گفت و گو با ایران را نشانگر جایگاه و اهمیت ایران اسلامی در جهان و منطقه دانست و افزود: دکتر روحانی با اعلام شفاف مواضع و دیدگاه های نظام اسلامی بسیاری از سوء تفاهم ها علیه ایران را خنثی کرد.
حسنی گفت: با رفع بسیاری از سوء تفاهم ها علیه ملت ایران، پیش بینی می شود ، ایران اسلامی در مذاکرات بعدی با اتحادیه اروپا و گروه ۱+ ۵ از جایگاه بهتر و محکمتری برخوردار شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


+ 9 = شانزده