اصناف برای تعطیلی منتظر ابلاغ و دستور نباشند

اصناف برای تعطیلی منتظر ابلاغ و دستور نباشند

گروه خبر:فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه گفت: اصناف و کسبه نباید برای تعطیلی مغازه، فروشگاه و بازارها منتظر ابلاغ و دستور دولت و مسوولان باشند و سلامت هموطنان باید در اولویت همه اقشار قرار گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان،سردار سرتیپ پاسدار ،محمدتقی اوصانلو در یک گفت وگوی خبری ، با اشاره به وضعیت جامعه و همه‌گیری بیمارس کرونا ویروس در استان، اظهار داشت: استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده تنها یک التیام بخش است و مانع اصلی گسترش کرونا نیستند.
وی، افزود: تنها با ماندن در خانه و عدم خروج از خانه می‌شود به مقابله با گسترش این ویروس برخاست.فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب، عنوان کرد: در چین شاهد بودیم که مردم ۲۰ روز از منازل خود خارج نشدند و نتیجه آن دفع ویروس بود، مردم باید به این اصل توجه داشته باشند که در خانه ماندن برای مقابله با کرونا بسیار مهم است.
وی، با اشاره به اینکه اصناف باید نسبت به تعطیلی بازار اقدام کنند، ادامه داد: اینکه رییس جمهور از عدم قدرت ستادهای استانی در تصمیم گیری سخن می‌گوید، این یک اصل درون جریانی است نه اینکه برای اصناف باشد.
سردار اوصانلو، بیان داشت: اصنافی که فعالیت و حضور آن‌ها تاثیری در روند زندگی مردم ندارد نسبت به تعطیلی اقدام کنند. تنها نانوایان و صنوفی از این قبیل باید در شرایط فعلی حضور پررنگ در جامعه داشته باشند.
وی، تاکید کرد: نباید برای تعطیلی مغازه فروشگاه و بازارها منتظر ابلاغ و دستور دولت و مسئولان بود. سلامت هموطنان باید در اولویت همه باشد و بر همین اساس به تعطیلی کسب و کارهای غیرضرور روی آورند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب، در پایان خاطرنشان کرد: کرونا شوخی بردار نیست و اگر همه رعایت نکنند نمی‌توان مقابل آن ایستاد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


+ 1 = هشت