مديرکل کار و رفاه اجتماعي آذربايجان غربي:

اشتغال و بیکاری مهمترین دغدغه مردم است

اشتغال و بیکاری مهمترین دغدغه مردم است

گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه اشتغال و بیکاری مهمترین دغدغه مردم است گفت: آذربایجان_غربی با ۳۴ درصد بیشتر از سهم استان در پرداخت تسهیلات، رتبه خوبی در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری دارد.
به گزارش آرازآذربایجان ، رضا نقی زاده در دیدار با فرماندار شهرستان سلماس بمنظور بررسی مسائل و مشکلات موجود در حوزه تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان، گفت: تنظیم و نظارت بر روابط کار، ایجاد و توسعه ارتباط بین تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی، توسعه و گسترش تعاونی ها و بهبود معیشت قشر کارگر از دیگر اهداف این اداره کل به شمار می رود . وی اظهار کرد: امروز مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری و دولتمردان تدبیر و امید و تمام مسوولان نظام مساله اشتغال و بیکاری جوانان است و باید از تمام ظرفیت ها در جهت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری موجود استفاده کنیم .
نقی زاده ادامه داد: دولت اقدامات خوبی در جهت ایجاد اشتغال جوانان انجام داده است که نباید آن را نادیده گرفت که از جمله آنها می توان به طرح های اشتغال روستایی و فراگیر اشاره کرد . وی با اشاره به اینکه طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری و طرح اشتغال فراگیر همزمان با سراسر کشور در این استان نیز در حال اجراست، اضافه کرد: با حمایت مدیریت ارشد استان در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری، آذربایجان غربی با ۳۴ درصد بیشتر از سهم استان در پرداخت تسهیلات، رتبه خوبی در کشور دارد . نقی زاده بیان کرد: با ابلاغ بخش دوم اعتبار مربوط به این طرح، شاهد شکوفایی و رونق بخش اشتغال استان به ویژه در حوزه روستایی خواهیم بود . مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی همچنین با حضور در مسجد روستای چیچک سلماس گفت: مردم می_توانند در صورت داشتن طرح اشتغال در حوزه روستایی و عشایری با ثبت نام در سامانه کار و تصویب طرح در کمیته های مربوطه، نسبت به دریافت تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال اقدام کنند . نقی زاده با استقبال از پیشنهاد مردم روستای چیچک مبنی بر اجرای طرح گاوداری ۱۰ هزار راسی در این روستا افزود: در زمینه دریافت تسهیلات و راه اندازی گاوداری به مردم روستا کمک می کنیم . وی ادامه داد: با ابلاغ بخش دوم اعتبارات طرح های اشتغال روستایی و عشایری ، مردم این روستا با طی مراحل اداری می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


شش × = 24